Bank zmieniającego się świata
Menu

Kontakt dla mediów

Bank BNP Paribas poszukuje nowego rozwiązania wspierającego zdalną weryfikację Klientów biznesowych oraz reprezentujących ich osób

Bank BNP Paribas zaprasza start-upy i bardziej doświadczone firmy do udziału w 20. edycji Office Hours i przedstawienia rozwiązania, które pozwoli – na początek – na usprawnienie procesu zdalnego zawierania umów o prowadzenie rachunku bankowego oraz produktów powiązanych przez nowych Klientów biznesowych. Będzie to kolejne narzędzie z zakresu zdalnej weryfikacji stosowane w banku. Startupy i doświadczone firmy, które chcą podjąć wyzwanie, mogą zgłaszać się do 2 lipca 2021 roku.

- Innowacyjne, nowoczesne rozwiązania technologiczne są kluczowe dla jakości doświadczenia naszych Klientów. Nie można tutaj pominąć aspektów bezpieczeństwa przetwarzanych danych i środków naszych Klientów co jest podstawą budowania z nimi długofalowych relacji. Dlatego też tym razem poszukujemy partnera, z którym chcemy zoptymalizować zdalne procesowanie dokumentacji około rachunkowej oraz powiązane elementy identyfikacji i weryfikacji tożsamości – wyjaśnia Przemysław Łaszczych, Menedżer ds. Transformacji Biznesu w Banku BNP Paribas.

- Naszym celem jest poszerzenie już istniejącego portfolio rozwiązań wspierających zdalną weryfikację osób o kolejne z tej kategorii. Zdalna weryfikacja jest jednym z kluczowych elementów zmierzających do usprawnienia wielu procesów w banku, a przede wszystkim do świadczenia naszym Klientom kolejnych usług, bezpiecznie i tam, gdzie sobie tego życzą – kontynuuje Paulina Skrzypińska, Chief Innovation Officer w Banku BNP Paribas.

Do udziału w 20. Office Hours Bank BNP Paribas zaprasza podmioty, których działalność jest zarejestrowana na terytorium UE. Oferowane rozwiązanie powinno m.in. spełniać wymogi KNF i GIIF w zakresie nawiązywania relacji bankowej bez fizycznej obecności w placówce banku. Szczegółowe informacje dotyczące oczekiwań wobec zgłaszanych propozycji dostępne są pod tutaj.

Eksperci Banku BNP Paribas czekają na zgłoszenia do 2 lipca do końca dnia. Po ocenie wszystkich zgłoszeń wybrane firmy zostaną zaproszone do udziału w Office Hours, które odbędą się w formie zdalnej 22 lipca. Tym razem w wyborze firm zespół innowacji wspierać będą przedstawiciele takich obszarów jak: architektura i bezpieczeństwo IT, compliance, AML, antyfraudy, IODO, czy zespół prawny. W ciągu tygodnia po wydarzeniu bank wskaże od jednej do trzech firm, które przejdą do kolejnego etapu prac.

Office Hours są elementem uproszczonego procesu zakupowo-wdrożeniowego (bez przetargu), stworzonego przy współpracy zespołów transformacji, IT, zespołu prawnego, compliance i zakupów centralnych. Jest to autorskie podejście Banku BNP Paribas, dzięki któremu pozyskuje się do współpracy najlepszych partnerów technologicznych spośród startupów. Dotychczas odbyło się 19. edycji Office Hours, w ramach których eksperci z banku przyjrzeli się niemal 1000 rozwiązań, a wdrożono 17 z nich (np. chatbot EVA we współpracy z SentiOne bądź rozwiązanie dla Klientów głuchych z Migam) oraz podpisano cztery umowy ramowe.

Firmy zainteresowane szczegółami i udziałem w Office Hours bank zaprasza do kontaktu pod adresem: startupy@bnpparibas.pl.

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektor Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik prasowy

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość