Każda wpłata na Szlachetną Paczkę liczy się podwójnie. Bank BNP Paribas po raz piąty partnerem strategicznym akcji
Ruszyła kampania „Pomagaj razem z Bankiem BNP Paribas”, w której bank zachęca do wsparcia społecznej akcji Szlachetna Paczka. Już piąty rok jest partnerem strategicznym tej inicjatywy. Kampania skierowana jest do wszystkich konsumentów usług bankowych, nie tylko Klientów Banku BNP Paribas. Kampania potrwa od 17 listopada do 26 grudnia 2022 r.
Bank BNP Paribas wspiera Szlachetną Paczkę jako partner strategiczny od 2018 roku i po raz piąty wraz ze Stowarzyszeniem „Wiosna”, koordynującym ogólnopolski program, stara się zmienić świat na lepszy i bardziej przyjazny dla każdego. Zwłaszcza dla tych, którzy na co dzień są samotni, wykluczeni, potrzebują wsparcia, pomocy i odrobiny życzliwości.
- Realizujemy nasz wspólny projekt zmieniania świata na lepszy, pokazując, jak ważne jest pomaganie i jak fajne. To współpraca oparta o realne działanie. W akcję angażujemy się nie tylko jako partner zapewniający wsparcie bankowe i finansowe akcji, ale przede wszystkim wkładamy w nią serce – jak co roku bowiem zorganizowaliśmy wolontariat pracowniczy. Tym razem za cel postawiliśmy sobie wspólne przygotowanie wsparcia aż dla 200 Rodzin i osób w potrzebie . To więcej niż w roku ubiegłym, a liczba ta jest nieprzypadkowa – w tym roku Grupa BNP Paribas obchodzi 200. rocznicę powstania – mówi Joanna Gajda-Wróblewska, prezeska Fundacji BNP Paribas.
Kampania to nie tylko zachęcanie do pomagania i promowanie zaangażowanej społecznie postawy, ale też bardzo konkretne zobowiązania ze strony Banku BNP Paribas – w okresie trwania kampanii, czyli od 17 listopada do 26 grudnia br., bank podwoi każdą wpłatę dokonaną na konto Szlachetnej Paczki. Bez względu na to, z jakiego banku czy przy użyciu jakiego narzędzia zostanie dokonana. Ponadto bank ułatwi swoim Klientom przekazanie darowizny na ten cel poprzez uruchomienie opcji szybkich zdefiniowanych przelewów, zarówno mobilnych w aplikacji GOmobile, jak internetowych w serwisie GOonline.
Współpracując ze Szlachetną Paczką, Bank BNP Paribas, realizuje dwa z siedemnastu Celów Zrównoważonego Rozwoju, jakimi są walka z ubóstwem i nierównościami. Dotychczas Bank BNP Paribas wsparł Szlachetną Paczkę łącznie kwotą ponad 4,7 mln zł.
Kampania realizowana będzie w mediach społecznościowych, na stronie i w centrach Klienta banku oraz na specjalnie utworzonej stronie pomaganiejestfajne.pl.
Szlachetna Paczka to bardzo ważna, ale nie jedyna inicjatywa, w którą włącza się Bank BNP Paribas. Zaangażowanie banku i jego pracowników w pomoc społeczną jest doceniane. Podczas II Kongresu ESG Polska Moc, Fundacja BNP Paribas znalazła się wśród trzech organizacji nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu „Nagrody DNA – bo pomaganie mamy w genach” w kategorii „Pomoc dla Ukrainy”. Organizatorzy konkursu podkreślili zarówno wsparcie finansowe przekazane przez fundację organizacjom działającym na rzecz osób uciekających przed wojną, jak i zaangażowanie samego banku m.in. w przygotowanie miejsc noclegowych oraz pomoc bankowych wolontariuszy w ramach akcji #RazemdlaUkrainy i Solidarna Paczka.
O banku
BNP Paribas Bank Polska S.A. to instytucja finansowa, która obsługując swoich Klientów czerpie z 200 lat doświadczeń. Jest częścią, obecnej w 65 krajach, grupy bankowej BNP Paribas, której historia sięga 1822 roku.
W ciągu kolejnych 200 lat Grupa rozszerzała zakres swojego działania i współkreowała zmiany, które przechodził globalny sektor bankowy. W XX wieku stała się pionierem w obszarze, który dziś nazwalibyśmy sponsoringiem. Od ponad 100 lat angażuje się w rozwój kinematografii w Europie, a od niemal 50 wspiera rozwój tenisa. Jako jedna z pierwszych instytucji finansowych mocno zaangażowała się we wspieranie zielonej transformacji. BNP Paribas jako Bank Zielonych Zmian wspiera Klientów w przechodzeniu na gospodarkę niskoemisyjną i ogranicza negatywny wpływ działalności operacyjnej na środowisko naturalne.
BNP Paribas Bank Polska S.A. to bank uniwersalny o globalnym zasięgu, który kieruje usługi do Klientów detalicznych, Wealth Management, a także firm w segmentach mikro, MŚP i bankowości korporacyjnej. Od 2011 r. jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Alternatywne formaty