Bramka płatnicza Axepta BNP Paribas dostępna dla klientów Shopera – to nowe możliwości dla e-commerce!
Bramka płatnicza Axepta BNP Paribas od teraz dostępna jest także dla Klientów Shopera, który wspiera obsługę procesu zakupowego sklepów internetowych. Dzięki tej integracji Klienci biznesowi zyskują nowoczesne rozwiązanie, które wspiera rozwój ich działalności i jednocześnie zapewnia konsumentom wygodne oraz szybkie płatności online.
Shoper to jeden z najpopularniejszych dostawców rozwiązań e-commerce w Polsce. Firma dostarcza niezbędną infrastrukturę dla handlu internetowego. Oprócz oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego oferuje również usługi wspierające sprzedaż. Bank BNP Paribas połączył siły z Shoperem, integrując bramkę płatniczą Axepta, aby umożliwić przedsiębiorcom jeszcze łatwiejsze i szybsze transakcje online. Celem tej współpracy jest również dotarcie do większej liczby Klientów. Bramka udostępnia szeroki wybór płatności, takich jak szybkie przelewy, BLIK, karty płatnicze oraz portfele elektroniczne (Apple Pay, Google Pay), zapewniając Klientom wygodę i elastyczność przy finalizowaniu zakupów. Środki z transakcji są przekazywane na konto sprzedawcy nawet tego samego dnia, co zwiększa efektywność i komfort prowadzenia działalności e-commerce.
"Zawsze staramy się wsłuchiwać w głos naszych przedsiębiorców, którzy poszukują rozwiązań zapewniających im szybkie, wygodne i bezpieczne płatności. Nasza bramka płatnicza Axepta BNP Paribas to odpowiedź na te poszukiwania – oferując elastyczne płatności, niezawodność działania oraz inne nowoczesne funkcje, wspieramy firmy w ich codziennym biznesie, pomagając przy tym budować zaufanie i satysfakcję wśród ich Klientów" - mówi Wioletta Zięba, ekspertka Banku BNP Paribas, odpowiedzialna za współpracę z Shoperem.
Unikalne funkcje i przejrzysty cennik
Warto zwrócić uwagę na unikalną funkcjonalność bramki płatniczej, która umożliwia kupującym podział płatności na dwie metody. Bank BNP Paribas, jako jedyny na rynku, oferuje rozwiązanie pozwalające na opłacenie jednego koszyka za pomocą dwóch różnych form płatności, takich jak np. karta płatnicza i BLIK lub dwie karty płatnicze (minimalna kwota dzielonej płatności wynosi 200 zł).
Użytkownicy mają dostęp do panelu administracyjnego, który pozwala na zarządzanie bramką płatniczą oraz monitorowanie transakcji. Bank zapewnia przejrzysty cennik, w którym prowizja naliczana jest tylko od transakcji, a aktywacja bramki i zwroty są bezpłatne, co zwiększa konkurencyjność firmy i zaufanie wśród Klientów.
“W Shoperze konsekwentnie realizujemy strategię, która zakłada szeroki wybór usług finansowych i płatniczych, wspierając właścicieli sklepów internetowych w rozwijaniu ich biznesów i zapewniając im szeroki dostęp do bezpiecznych, zaawansowanych, a zarazem prostych w konfiguracji narzędzi. Bank BNP Paribas to jeden z kluczowych banków w Polsce, dlatego bardzo cieszy nas, że bramka Axepta dołącza do grona oficjalnych integracji w Shoper App Store” — mówi Łukasz Piechowiak, Head of Financial Services Shopera”
Jak aktywować Axepta BNP Paribas w sklepie internetowym Shoper?
Właściciel sklepu internetowego Shoper pobiera wtyczkę bramki płatniczej Axepta BNP Paribas bezpośrednio z App Store Shoper i integruje ją ze swoim sklepem. Jednocześnie, jako Klient biznesowy Banku BNP Paribas, podpisuje umowę z bankiem, następnie bramka jest aktywowana, a właściciel sklepu uzyskuje dostęp do jej pełnej funkcjonalności.
Dodatkowo, bramka płatnicza Axepta BNP Paribas zapewnia różne opcje integracji dla Klientów korzystających z innych platform e-commerce. Dzięki dokumentacji API oraz gotowym wtyczkom, możliwe jest łatwe połączenie bramki z popularnymi innymi rozwiązaniami, takimi jak PrestaShop, WooCommerce, Magento, OpenCart, osCommerce czy QuickCards.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: https://www.bnpparibas.pl/axepta oraz na stronie Shoper: https://www.shoper.pl/aplikacje/axepta-bnp-paribas
Alternatywne formaty