Bardzo dobra sprzedaż kredytu hipotecznego w Banku BGŻ
W pierwszym kwartale 2012 roku Bank BGŻ udzielił kredytów hipotecznych i konsolidacyjnych o wartości 263 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 130 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Imponująca była też liczba udzielonych kredytów, która uległa podwojeniu i wyniosła prawie 1600. Zadłużenie klientów pożyczających od Banku pieniądze na własne mieszkanie (wraz z kredytem konsolidacyjnym) wyniosło na koniec marca 7 mld 165 mln zł.
Tak dobre wyniki w pierwszym kwartale Bank BGŻ zawdzięcza dobrej ofercie i intensywnej promocji swoich usług. Bank stawia też na wzrost sprzedaży tych kredytów w dużych miastach oraz zwiększenie udziału w sprzedaży realizowanej przez pośredników.
– W ostatnim czasie zmodyfikowaliśmy ofertę i wprowadziliśmy zmiany. Kredyt cieszy się dużym zainteresowaniem, co potwierdzają wyniki. Mamy nadzieję, że trwająca promocja „Gwarancja najniższej marży” przełoży się na dalszy wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych w kolejnych miesiącach – powiedział Michał Ślusarek, dyrektor zarządzający ds. Produktów Detalicznych i Komunikacji w Banku BGŻ. Promocja polega na tym, że jeżeli inny bank zaoferuje klientowi niższą marżę niż obowiązująca w Banku BGŻ na dzień złożenia kompletnego wniosku o kredyt, to Bank BGŻ zaoferuje klientowi obniżoną marżę w stosunku do marży zaoferowanej przez inny bank oraz tę samą wysokość prowizji za udzielenie kredytu – dodał Michał Ślusarek.
Kredyt hipoteczny Banku BGŻ – oferuje klientowi:
- długi okres kredytowania – do 40 lat
- możliwość zwiększenia kwoty kredytu o 30% na dowolny cel (nie więcej niż do 100% LTV)
- możliwość skorzystania z programu „Rodzina na Swoim”
- karencję w spłacie kapitału nawet do 29 miesięcy
- możliwość rozliczenia kredytu budowlanego bez faktur
- brak konieczności dostarczania odpisu z KW, jeśli księga wieczysta jest prowadzona elektronicznie
Dzięki szerokiej sieci sprzedaży o kredyt można ubiegać się w prawie 400 placówkach Banku BGŻ oraz u współpracujących z Bankiem pośredników sieciowych i lokalnych.
Alternatywne formaty