Bank zmieniającego się świata

Międzynarodowy Dzień Klienta - Komunikat prasowy nr 16/2002

FORTIS BEZ GRANIC

W drugiej połowie września w 100 miejscach na całym świecie Fortis Bank organizuje "Międzynarodowy Dzień Klienta".

Celem tego ogólnoświatowego przedsięwzięcia jest podkreślenie kosmopolitycznej struktury Fortis. Ma ono pokazać przedsiębiorstwom możliwości banku w dziedzinie wspierania działalności eksportowo-importowej oraz zakres usług dostępnych w ponad 100 Centrach Obsługi na całym świecie. W Polsce Fortis Bank organizuje "Międzynarodowe Dni Klienta" 18 i 19 września br. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gliwicach i Wrocławiu.

W związku z "Międzynarodowym Dniem Klienta" Fortis przygotował dla uczestników wiele atrakcji. W Polsce uczestnicy spotkań będą mogli degustować tradycyjne potrawy państw, w których obecny jest Fortis. W Wielkiej Brytanii klienci odbędą wraz z pracownikami banku podróż pociągiem z Londynu do Paryża, gdzie odbędzie się część oficjalna imprezy. We Francji natomiast udział w spotkaniu weźmie Alain Juppe, były premier francuskiego rządu.

W Polsce sieć Centrów Obsługi obejmuje sześć ośrodków: Warszawę, Kraków, Poznań, Gdańsk, Gliwice i Wrocław. Centra Obsługi Dużych i Średnich Firm są częścią linii biznesowej MEC (Medium Sized Entreprises and Corporates - Średnie i Duże Przedsiębiorstwa), która jest jedną z linii biznesowych, według których zorganizowana jest struktura Fortis Banku na świecie.

Informacje statystyczne dotyczące średnich i dużych przedsiębiorstw będących klientami Fortis Banku pokazują, że w większości są to instytucje o międzynarodowym zasięgu działania. Dlatego też Fortis stworzył sieć Centrów Obsługi (Business Centers) w Europie i Chinach. Dzięki pomocy Doradców Klienta oferujących jednakowo wysoki poziom i zakres usług w każdym z Centrów Obsługi firmy mogą efektywnie zaplanować swoją działalność i obsługę finansową swoich inwestycji na całym świecie. Doradca Klienta posiadający wiedzę na temat lokalnych rynków udzielają klientowi profesjonalnego wsparcia nie tylko w sprawie obowiązujących regulacji prawnych czy podatkowych ale też zwyczajów biznesowych charakterystycznych dla danego kraju.



Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość