Międzynarodowy Dzień Klienta - Komunikat prasowy nr 16/2002
FORTIS BEZ GRANIC
W drugiej połowie września w 100 miejscach na całym świecie Fortis Bank organizuje "Międzynarodowy Dzień Klienta".
Celem tego ogólnoświatowego przedsięwzięcia jest podkreślenie kosmopolitycznej struktury Fortis. Ma ono pokazać przedsiębiorstwom możliwości banku w dziedzinie wspierania działalności eksportowo-importowej oraz zakres usług dostępnych w ponad 100 Centrach Obsługi na całym świecie. W Polsce Fortis Bank organizuje "Międzynarodowe Dni Klienta" 18 i 19 września br. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gliwicach i Wrocławiu.
W związku z "Międzynarodowym Dniem Klienta" Fortis przygotował dla uczestników wiele atrakcji. W Polsce uczestnicy spotkań będą mogli degustować tradycyjne potrawy państw, w których obecny jest Fortis. W Wielkiej Brytanii klienci odbędą wraz z pracownikami banku podróż pociągiem z Londynu do Paryża, gdzie odbędzie się część oficjalna imprezy. We Francji natomiast udział w spotkaniu weźmie Alain Juppe, były premier francuskiego rządu.
W Polsce sieć Centrów Obsługi obejmuje sześć ośrodków: Warszawę, Kraków, Poznań, Gdańsk, Gliwice i Wrocław. Centra Obsługi Dużych i Średnich Firm są częścią linii biznesowej MEC (Medium Sized Entreprises and Corporates - Średnie i Duże Przedsiębiorstwa), która jest jedną z linii biznesowych, według których zorganizowana jest struktura Fortis Banku na świecie.
Informacje statystyczne dotyczące średnich i dużych przedsiębiorstw będących klientami Fortis Banku pokazują, że w większości są to instytucje o międzynarodowym zasięgu działania. Dlatego też Fortis stworzył sieć Centrów Obsługi (Business Centers) w Europie i Chinach. Dzięki pomocy Doradców Klienta oferujących jednakowo wysoki poziom i zakres usług w każdym z Centrów Obsługi firmy mogą efektywnie zaplanować swoją działalność i obsługę finansową swoich inwestycji na całym świecie. Doradca Klienta posiadający wiedzę na temat lokalnych rynków udzielają klientowi profesjonalnego wsparcia nie tylko w sprawie obowiązujących regulacji prawnych czy podatkowych ale też zwyczajów biznesowych charakterystycznych dla danego kraju.
Alternatywne formaty