Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Kredyt hipoteczny w Banku BGŻ bez prowizji do końca roku

Bank BGŻ przedłuża do końca roku promocję, w ramach której można uzyskać kredyt hipoteczny bez prowizji. Dodatkowym atutem oferty jest niższe oprocentowanie kredytów. W zależności od wybranego przez klienta wariantu, obniżka wynosi nawet 0,45%. ...

czytaj więcej

Lokata na Podium w Banku BGŻ

Od 1 lipca Bank BGŻ wprowadza do swojej oferty nową  lokatę terminową  dla klientów indywidualnych – Lokatę na Podium. ...

czytaj więcej

Kwartalna analiza rynku nieruchomości niemieszkalnych i użytków rolnych w Polsce

Od 17 czerwca na stronach serwisu ekonomicznego Banku BGŻ dostępne jest najnowsze wydanie kwartalnej analizy rynku nieruchomości niemieszkaniowych w Polsce w I kwartale 2010 r. ...

czytaj więcej

Nowa lokata inwestycyjna w Banku BGŻ

Do 28 czerwca 2010 r. Bank BGŻ prowadzi subskrypcję dwuletniej Lokaty Inwestycyjnej WIGor IV opartej o indeks WIG20. ...

czytaj więcej

Więcej pieniędzy na kredyty dla firm w Banku BGŻ

Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOiR) udzielił Bankowi BGŻ pożyczki w wysokości 50 mln euro. ...

czytaj więcej

Najnowsze wydanie kwartalnej analizy rynku nieruchomości w Polsce

Na stronach serwisu ekonomicznego Banku BGŻ dostępne jest najnowsze wydanie kwartalnej analizy rynku nieruchomości w Polsce. Raport pokazuje analizę najważniejszych trendów i tendencji na rynku nieruchomości mieszkaniowych, w I kw. ...

czytaj więcej

MasterCard Banku BGŻ zdobyła najwęcej punktów w rankingu najlepszych kart kredytowych

Z najnowszego rankingu kart kredytowych przygotowanego przez niezależnych analityków Open Finance wynika, że na pierwszym miejscu znalazła się karta MasterCard BGŻ. Opracowując zestawienie największą wagę przykładali do kosztów wydania i użytkowania karty, wysokość oprocentowania transakcji bezgotówkowych i gotówkowych oraz długości okresu bezodsetkowego. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ promuje kredyt mieszkaniowy bez prowizji

W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż kredytu hipotecznego. Celem kampanii jest poinformowanie rynku o preferencyjnej cenie kredytu hipotecznego - osoby, które w okresie promocji trwającej do 1 lipca wezmą kredyt - nie zapłacą prowizji za jego udzielenie. ...

czytaj więcej

Nowoczesne rozwiązania dla wymagających klientów - kampania marketingowa Cash Management w Banku BGŻ

Dzisiaj w Banku BGŻ rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca sprzedaż produktów z zakresu Cash Management skierowanych do klientów instytucjonalnych, w szczególności z sektora MSP. ...

czytaj więcej