Jak wynika z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” Fundacji Digital Poland - 84% Polaków zetknęło się z nieprawdziwymi informacjami, a 9 na 10 osób uwierzyło choć w jeden fakenews. W dobie sztucznej inteligencji, deepfake’ów i influencerów zagrożenie dezinformacją rośnie, a skuteczną bronią jest świadomość i krytyczne myślenie – szczególnie wśród dzieci. ...
Fundacja BNP Paribas podsumowała kolejne półrocze i po raz kolejny potwierdziła ogromne zaangażowanie pracowników Grupy BNP Paribas w wolontariat — w ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku przepracowali oni ponad 8 tysięcy godzin, co odpowiada niemal 3,5 roku ciągłej pracy na rzecz innych (250 dni roboczych rocznie, 8 godzin pracy dziennie). ...
Ustawa o dostępności produktów i usług właśnie weszła w życie, zobowiązując m.in. banki do zwracania większej uwagi na potrzeby osób ze szczególnymi potrzebami. Nowe przepisy potwierdzają słuszność strategii Banku BNP Paribas, który od lat jest jednym z liderów dostępności w kraju, z troską i empatią projektując nie tylko punkty fizycznego kontaktu z bankiem (centra Klienta),...
Naturalne rozwiązania klimatyczne, takie jak rolnictwo regeneratywne, mogą dostarczyć nawet 37% globalnych redukcji emisji wymaganych do 2030 roku. Dlatego też transformacja sektora rolno-spożywczego jest niezbędna do osiągnięcia celów klimatycznych. ...
Związek Banków Polskich (ZBP) opublikował „Przewodnik dobrych praktyk na rzecz równych szans, włączania i odpowiedzialności społecznej w sektorze bankowym”. Publikacja zawiera opis dobrych praktyk stosowanych przez instytucje finansowe zaangażowane w działanie Komitetu Związku Banków Polskich ds. Diversity and Inclusion. ...
Polki i Polacy coraz częściej marzą o energooszczędnych domach i niższych rachunkach, ale na deklaracjach często się kończy. Jak pokazuje raport „Mój Zrównoważony Dom” przygotowany przez Grupę BNP Paribas, aż 85% ankietowanych z naszego kraju uznaje poprawę charakterystyki energetycznej budynków za priorytet. ...