Bank zmieniającego się świata
Menu

Kontakt dla mediów

Informacje dla mediów

Karty kredytowe Banku BNP Paribas nagrodzone w rankingu Złoty Bankier

Karty kredytowe Banku BNP Paribas nagrodzone w rankingu Złoty Bankier

Bank BNP Paribas zajął trzecie miejsce w rankingu Złoty Bankier w kategorii „Karta kredytowa”. To kolejna nagroda zdobyta przez Bank po ubiegłorocznej złotej statuetce dla najlepszego kredytu hipotecznego. ...

czytaj więcej
Nowy interfejs i łatwiejsze korzystanie z Google Pay – Bank BNP Paribas aktualizuje aplikację

Nowy interfejs i łatwiejsze korzystanie z Google Pay – Bank BNP Paribas aktualizuje aplikację

Zgodnie ze strategią ciągłego rozwoju, aplikacja mobilna Banku BNP Paribas jest regularnie aktualizowana. Klienci mogą już korzystać z GOmobile w wersji 2.3, która zapewnia jeszcze większą wygodę. Bardziej przejrzysty interfejs z listą produktów, spójny z pozostałymi zdalnymi kanałami banku, zapewnia użytkownikom spójne doświadczenia niezależnie od urządzenia. ...

czytaj więcej
Kolejne nowości w GOonline. BNP Paribas wydłuża listę spraw, które można załatwić zdalnie

Kolejne nowości w GOonline. BNP Paribas wydłuża listę spraw, które można załatwić zdalnie

Kredytobiorcy załatwią więcej formalności w pełni zdalnie, a wszyscy klienci Banku BNP Paribas jednym kliknięciem rozłożą na raty spłatę karty kredytowej i bez wizyty w oddziale otrzymają dostęp do FX Pl@net. ...

czytaj więcej
Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska zanotowała 115 mln zł zysku netto w I kw. 2020 r.  Dobry początek roku, choć z pierwszymi efektami wpływu pandemii COVID-19.

Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska zanotowała 115 mln zł zysku netto w I kw. 2020 r. Dobry początek roku, choć z pierwszymi efektami wpływu pandemii COVID-19.

- Ten rok rozpoczęliśmy w pełni skoncentrowani na rozwoju biznesu, zwiększaliśmy sprzedaż kredytów zarówno dla przedsiębiorstw, jak i dla klientów indywidualnych. Osiągnęliśmy również poziom przychodów, który potwierdził naszą pełną zdolność do generowania dynamicznego wzrostu. ...

czytaj więcej
Nowa kampania BNP Paribas – Bank wspiera klientów w zdalnym bankowaniu

Nowa kampania BNP Paribas – Bank wspiera klientów w zdalnym bankowaniu

Chociaż ze względu na epidemię wiele rzeczy jest niedostępnych, bank robi wszystko, aby dzięki kanałom zdalnym, otworzyć klientom jak najwięcej możliwości – taka jest idea nowej kampanii BNP Paribas, która wystartowała pod hasłem -„Kiedy to się skończy…”. ...

czytaj więcej
BNP Paribas Talks na Spotify

BNP Paribas Talks na Spotify

Bardzo duże zainteresowanie, jakim cieszyły się spotkania z ciekawymi i inspirującymi ludźmi, odbywające się w ramach BNP Paribas Talks, sprawiło, że Bank przenosi je do internetu. To szansa na kontynuację popularnego cyklu z zachowaniem zasad społecznego dystansowania, tak istotnych w czasie pandemii. ...

czytaj więcej
5 gwiazdek w ratingu bankowości prywatnej magazynu Forbes  dla BNP Paribas Wealth Management

5 gwiazdek w ratingu bankowości prywatnej magazynu Forbes dla BNP Paribas Wealth Management

BNP Paribas Wealth Management otrzymał 5-gwiazdkową notę w tegorocznym ratingu usług private banking magazynu Forbes. To najwyższa możliwa ocena w tym prestiżowym zestawieniu. Klienci docenili szczególnie otwartą architekturę produktową oraz jakość świadczonych usług. ...

czytaj więcej
Ekoflota Banku BNP Paribas coraz liczniejsza

Ekoflota Banku BNP Paribas coraz liczniejsza

W styczniu flota ekologicznych aut BNP Paribas poszerzyła się o kolejne 23 hybrydy. Zastąpiły samochody z tradycyjnym napędem używane przez krakowską sieci oddziałów. Już w lutym kolejne przyjazne środowisku pojazdy „banku zielonych zmian” wyjadą na ulice Warszawy. ...

czytaj więcej
Bank BNP Paribas podkręca design i dodaje nowe funkcje w aplikacji mobilnej GOmobile

Bank BNP Paribas podkręca design i dodaje nowe funkcje w aplikacji mobilnej GOmobile

Pod koniec września tego roku aplikacji GOmobile, używało blisko 306 tys. osób, a 195 tys. korzystało z usług Banku wyłącznie z wykorzystaniem kanału mobilnego. Bank konsekwentnie pracuje nad udogodnieniami technicznymi, user experience i designem, tworząc przyjazny dla klienta ekosystem, dopasowując się do potrzeb klientów tak, by bankowość mobilna nie ustępowała funkcjonalnością internetowej. ...

czytaj więcej