Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Bank BNP Paribas digitalizuje obsługę Klienta: już ponad połowa oddziałów bez obsługi kasowej

Bank BNP Paribas mocno stawia na cyfryzację swoich Centrów Klienta, ograniczanie ich wpływu na środowisko i dalsze podnoszenie jakości obsługi. Już 205 z nich – ponad połowa wszystkich – to placówki bez obsługi kasowej. ...

czytaj więcej

The Banker: cyfrowe rozwiązania Banku BNP Paribas najbardziej innowacyjne w Europie Środkowo-Wschodniej

Bank Bank BNP Paribas został nagrodzony w organizowanym przez magazyn The Banker konkursie Innovation in Digital Banking Awards 2023. Jury doceniło transformacje cyfrowe banku w kategorii the Most Innovative in Digital Banking in CEE region, potwierdzając tym samym, że ścieżka wytyczona przez Bank BNP Paribas w strategii GObeyond na lata 2022-2025 jest właściwa i sukcesywnie realizowana. ...

czytaj więcej

Piotr Konieczny na czele Obszaru Finansów Banku BNP Paribas

Od 1 września br. Piotr Konieczny objął stanowisko Chief Financial Officera oraz wiceprezesa zarządu Banku BNP Paribas. W nowej roli będzie odpowiedzialny za Pion Rachunkowości Finansowej, Pion Rachunkowości Zarządczej i Relacji Inwestorskich, Pion Zarządzania Aktywami i Pasywami, Departament Zarządzania Kapitałowego, Departament Podatkowy, Departament Drugiej Linii Obrony Obszaru...

czytaj więcej
Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska wypracowała w II kw. 460 mln zł zysku netto

Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska wypracowała w II kw. 460 mln zł zysku netto

Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska zaraportowała w II kw. zysk netto na poziomie 460 mln zł (-6% kw/kw; +78% r/r), a łącznie w całym I półroczu 948 mln zł (+77% r/r). Rosnący wynik z działalności bankowej, efektywna kontrola kosztów, dobra jakość portfela kredytowego oraz poprawa pozycji kapitałowej i płynnościowej potwierdzają stabilność modelu biznesowego. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas: Iza Chauffour nową Dyrektorką Wykonawczą Obszaru HR

W Banku BNP Paribas nominowano nową szefową obszaru HR. Iza Chauffour z początkiem lipca obejmie stanowisko Dyrektorki Wykonawczej Obszaru HR, dołączając tym samym do Komitetu Wykonawczego. Z Grupą BNP Paribas jest związana od ponad 20 lat, ostatnio w roli Dyrektorki Departamentu Wynagrodzeń, Benefitów, Raportowania i Relacji Pracowniczych. ...

czytaj więcej

Podwójne wyróżnienie dla Banku BNP Paribas w zestawieniu Listki CSR Polityki

Bank BNP Paribas został dwukrotnie wyróżniony w 12. edycji prestiżowego zestawienia Listki CSR Polityki. Najwyższa nagroda, Złoty Listek CSR POLITYKI, trafił do banku po raz drugi z rzędu, potwierdzając jego wiodącą pozycję w obszarze ESG oraz transparentnego raportowania zrównoważonego rozwoju. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas zdobył prestiżową nagrodę Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych w kategorii „Bank finansujący roku”

Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych (PSIK) przyznało Bankowi BNP Paribas nagrodę w kategorii "Bank finansujący roku". Konkurs ma na celu wyróżnienie najwyższych standardów profesjonalizmu w branży private equity/venture capital oraz wkład inwestorów PE/VC w rozwój polskich spółek. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas podpisał konsorcjalną umowę kredytową z Grupą Polsat Plus. Marża powiązana jest z realizacją celów ESG. To największa transakcja w formule SLL na polskim rynku

Bank BNP Paribas pełni rolę globalnego współkoordynatora banków oraz jednego z koordynatorów ESG w ramach konsorcjum, które zawarło umowę kredytowania powiązanego ze zrównoważonym rozwojem (w formule Sustainability-Linked Loan) z Grupą Polsat Plus na łączną kwotę ok. 10,6 mld złotych. ...

czytaj więcej
Chief Empowerment Officer, Quality Guard czy Carbon Footprint Coach - pracownicy i pracowniczki Banku BNP Paribas za pomocą nowych nazw stanowisk w nieoczywisty sposób opowiadają na LinkedIn o swojej pracy. Ruszyła pierwsza employer brandingowa kampania Banku BNP Paribas #UnexpectedJobs

Chief Empowerment Officer, Quality Guard czy Carbon Footprint Coach - pracownicy i pracowniczki Banku BNP Paribas za pomocą nowych nazw stanowisk w nieoczywisty sposób opowiadają na LinkedIn o swojej pracy. Ruszyła pierwsza employer brandingowa kampania Banku BNP Paribas #UnexpectedJobs

43 000 postów na LinkedIn, 18 000 komentarzy, 20 milionów organicznych wyświetleń postów na całym świecie - wystartowała employer brandingowa kampania Grupy BNP Paribas #UnexpectedJobs. W akcję zaangażował się już co czwarty pracownik Grupy na świecie – w tym także Przemek Gdański, prezes banku w Polsce, który został Chief Empowerment Officerem. ...

czytaj więcej