Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Maszyny Paczkomat® InPost staną w Centrach Klienta Banku BNP Paribas

Bank BNP Paribas rozwija udogodnienia dla Klientów odwiedzających placówki. Jako pierwszy bank w Polsce wprowadza rozwiązanie, które łączy świat bankowości z nowoczesnymi usługami logistycznymi. Urządzenia Paczkomat InPost zostaną zainstalowane w bezpiecznych strefach24, tzn. ...

czytaj więcej

Bez stresu i papierologii: elastyczny zakup auta dla przedsiębiorców jest możliwy

Firmy coraz częściej oczekują prostych, cyfrowych i elastycznych form finansowania samochodów. Jak wynika z badań[1], osoby ubiegające się o kredyt lub leasing najczęściej wskazują trzy bariery. Jakie elementy procesu finansowania Klienci oceniają jako najbardziej frustrujące? Biurokracja hamuje mobilność Z badania Deloitte wynika, że aż 37% respondentów wskazuje na konieczność...

czytaj więcej

Zwierzak w domowym budżecie – dlaczego warto planować wydatki na pupila

Dla wielu osób pies czy kot to znacznie więcej niż zwierzę. To codzienny towarzysz, powiernik emocji i pełnoprawny członek rodziny. Takie podejście przekłada się również na odpowiedzialność finansową – bo troska o pupila oznacza nie tylko przytulanie, spacery i wspólne zabawy, ale też realne wydatki, które powinny być wpisane w domowy budżet. ...

czytaj więcej

The Best of The Best - Raport roczny Banku BNP Paribas po raz 7. nagrodzony przez Instytut Raportowania i Podatków

Raport roczny Banku BNP Paribas już po raz siódmy został nagrodzony przez Instytut Rachunkowości i Podatków (IRiP) w prestiżowym „The Best Annual Report”. W jubileuszowej XX edycji konkursu Bank BNP Paribas otrzymał nagrodę specjalną The Best of The Best, honorując tym samym wysoki standard, rzetelność i modelowość raportu za 2024 r. Nagrodę odebrał Piotr Konieczny, wiceprezes...

czytaj więcej

Jedno kliknięcie może wiele kosztować – miesiąc cyberbezpieczeństwa okiem Banku BNP Paribas

CERT Polska obsługuje dziennie ok. 300 incydentów naruszających bezpieczeństwo w sieci. Zagrożeni są wszyscy – najmłodsi użytkownicy, seniorzy, ale też osoby, które na co dzień na dużą skalę korzystają z internetu i są świadomi czyhających zagrożeń. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas wspiera uczniów w rozpoznawaniu dezinformacji – nowy scenariusz lekcji w ramach Misja Edukacja

Jak wynika z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” Fundacji Digital Poland - 84% Polaków zetknęło się z nieprawdziwymi informacjami, a 9 na 10 osób uwierzyło choć w jeden fakenews. W dobie sztucznej inteligencji, deepfake’ów i influencerów zagrożenie dezinformacją rośnie, a skuteczną bronią jest świadomość i krytyczne myślenie – szczególnie wśród dzieci. ...

czytaj więcej