Tour de Pologne: trzecie zwycięstwo Kittela - trzecie podium z Bankiem BGŻ! Za kolarzami 68. Tour de Pologne ostatni przed wjazdem w góry płaski etap wyścigu z Będzina do Katowic. Po finiszu z peletonu wygrał go Marcel Kittel z grupy Skil-Shimano. ...
Niemiec Marcel Kittel z grupy Skil-Shimano był pierwszy na mecie dzisiejszego etapu 68. Tour de Pologne z Częstochowy do Dąbrowy Górniczej. Powtórzył w ten sposób swoje osiągnięcie z I etapu Wyścigu. Marcel Kittel wystartuje w jutrzejszym etapie prowadzącym z Będzina do Katowic w żółtej koszulce lidera Wyścigu. ...
Bank BGŻ wprowadził zmiany w ofercie kredytów hipotecznych i budowlanych. Obecnie nie tylko marża, ale i opłata przygotowawcza może być znacznie obniżona, jeśli klient zdecyduje się na tzw. cross-selling, czyli skorzysta z dodatkowych produktów oferowanych przez Bank BGŻ. ...
Zwycięzcą I etapu 68. Tour de Pologne z Pruszkowa do Warszawy został Marcel Kittel z grupy Skil-Shimano.Bank BGŻ jest oficjalnym sponsorem premii "Zwycięzca Etapu". Z tego tytułu po każdym etapie przysługuje mu przywilej honorowania zwycięzcy na podium. ...
Już w najbliższą niedzielę, 31 lipca, rozpocznie się 68. edycja największej kolarskiej imprezy w Polsce – Tour de Pologne. W pierwszym etapie kolarze wystartują spod BGŻ Areny w Pruszkowie i pojadą do Warszawy. ...
W lipcowym rankingu kont firmowych i kredytów mieszkaniowych Bank BGŻ zajął odpowiednio drugie i trzecie miejsce. W rankingu kredytów mieszkaniowych dla przedsiębiorców dysponujących wkładem własnym, kredyt hipoteczny Banku BGŻ zajął trzecie miejsce. ...
W lipcu odbywa się cykl muzycznych wydarzeń wspieranych przez Fundację BGŻ. Na zaproszenie Fundacji BGŻ do Warszawy przyjechała znakomita studencka orkiestra symfoniczna, Utrechtsch Studenten Concert (USConcert) ze swoim charytatywnym turneé. ...
Bank BGŻ podwyższył stałe oprocentowanie półrocznych lokat złotowych od kwoty 30 000 zł. dla klientów indywidualnych. Obecnie oprocentowanie sięga 4,30 proc. Oprocentowanie lokat w pozostałych progach pozostaje bez zmian. ...
Już ponad 100 000 fanów ma strona „Kocham Rower” uruchomiona jesienią ubiegłego roku na portalu społecznościowym Facebook. Żaden inny polski bank nie może pochwalić się takim wynikiem. Przykład działań Banku BGŻ pokazuje, że dobre zrozumienie social media i potrzeb ich użytkowników nie tylko pozwala stworzyć zaangażowaną społeczność, ale także znaleźć wśród nich klientów. ...