BGŻ rozpoczął kampanię reklamową Lokaty Szczerozłotowej, nawiązującej do najnowszej oferty banku, skierowanej dla klientów indywidualnych. – W przekazie reklamowym wykorzystaliśmy motyw poszukiwacza złota, który odnajduje współczesną alternatywę dla pożądanego od wieków metalu – wysokooprocentowaną Lokatę Szczerozłotową. ...
Do oferty Banku BGŻ została wprowadzona nowa trzymiesięczna lokata terminowa – Lokata Szczerozłotowa. Jej oprocentowanie, niezależnie od zdeponowanej kwoty, wynosi aż 6,7 proc. w skali roku. - Nasza propozycja skierowana jest do klientów, którzy są zainteresowani pewnym i wysokim zyskiem. ...
Lokaty Banku BGŻ dla firm otrzymały "Order Finansowy 2009” od redakcji magazynu Home&Market. Bank BGŻ został laureatem w kategorii najlepszych lokat bankowych dla klientów instytucjonalnych. Redakcja Home&Market już po raz czwarty przyznała Ordery Finansowe. ...
Kryzys niestraszny eksporterom żywności, czyli najświeższe doniesienia z rynków rolnych w nowym wydaniu Agro Monitora Od 2 lutego, na stronach serwisu ekonomicznego Banku BGŻ, dostępne jest najnowsze wydanie kwartalnego biuletynu Agro Monitor. W raporcie poddano analizie bieżącą sytuację na krajowych rynkach produktów rolnych oraz środków produkcji – uwzględniając najnowsze tendencje...
Bank BGŻ został nagrodzony Godłem Promocyjnym „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” w tegorocznej X edycji konkursu. Tytuł został przyznany za efektywną współpracę z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, w tym z firmami reprezentującymi segment agrobiznesu, a także za wytrwałość w realizacji długofalowego programu budowy nowego wizerunku oraz wspieranie lokalnej przedsiębiorczości. ...
Zyskowne rozwiązania są dla nowoczesnych rolników – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ. Kampania dotyczy konta lokacyjnego AgroEskalacja, którego oprocentowanie wynosi do 7,1 proc. w skali roku. ...