Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Raport Banku BGŻKwartalna analiza rynku nieruchomości w Polsce.

Od 16 czerwca na stronach serwisu ekonomicznego Banku BGŻ dostępne jest najnowsze wydanie kwartalnej analizy rynku nieruchomości w Polsce. Raport pokazuje analizę najważniejszych trendów i tendencji na rynku nieruchomości mieszkaniowych, działek budowlanych i użytków rolnych (gruntów ornych i łąk) w I kw. ...

czytaj więcej

Lokata WIGor - IX subskrypcja Lokaty Inwestycyjnej BGŻ

Od dziś, 1 czerwca, rozpoczyna się IX subskrypcja Lokaty Inwestycyjnej BGŻ opartej o wartość indeksu WIG20. Gwarantowane oprocentowanie Lokaty WIGor wynosi 7 proc. w skali 3 lat. Dodatkowy zysk uzależniony jest od wzrostu indeksu WIG20. ...

czytaj więcej

Pewna i bezpieczna lokata w Banku BGŻ

Banku BGŻ oferuje trzymiesięczny depozyt – Lokatę Szczerozłotową. Jej oprocentowanie, niezależnie od zdeponowanej kwoty, wynosi 5,5 proc. w skali roku. - Naszą propozycję kierujemy do klientów, którzy są zainteresowani pewnym zyskiem w krótkim okresie. ...

czytaj więcej

Płać kartą Visa i wygrywaj!

Od 1 kwietnia, Bank BGŻ uczestniczy w loterii promocyjnej „Wakacyjne nagrody z kartą Visa” organizowanej przez Visa Europe. Promocja potrwa do 30 czerwca 2009 r. W loterii mogą wziąć udział wszyscy klienci banku, którzy w okresie promocji dokonają co najmniej jednej krajowej transakcji bezgotówkowej kartą Visa i zarejestrują ją nie później niż do 12 lipca 2009 r. do godz. 24.00,...

czytaj więcej

Raport Banku BGŻ. Perspektywy rozwoju rynku nieruchomości w Polsce w 2009 roku.

Od dziś na stronach serwisu ekonomicznego Banku BGŻ, został zamieszczony raport opisujący „Perspektywy rozwoju rynku nieruchomości w Polsce w 2009 roku”. Zawiera on analizę popytowych i podażowych czynników kształtujących ceny oraz perspektywy rozwoju sytuacji na rynku kredytów hipotecznych. ...

czytaj więcej

Nowa kampania reklamowa Banku BGŻ. Propozycja dla poszukiwaczy wysokiego zysku!

BGŻ rozpoczął kampanię reklamową Lokaty Szczerozłotowej, nawiązującej do najnowszej oferty banku, skierowanej dla klientów indywidualnych. – W przekazie reklamowym wykorzystaliśmy motyw poszukiwacza złota, który odnajduje współczesną alternatywę dla pożądanego od wieków metalu – wysokooprocentowaną Lokatę Szczerozłotową. ...

czytaj więcej