Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Tworzenie trwałej zmiany – jedną z najważniejszych motywacji dobroczyńców

Tegoroczna czwarta edycja „Indeksu Dobroczynności BNP Paribas 2016” (ang. BNP Paribas Individual Philanthropy Index) mierzy i odzwierciedla zaangażowanie dobroczyńców w czterech regionach – w Europie, w Azji, na Bliskim Wschodzie i w Stanach Zjednoczonych. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas z aplikacją mobilną dla przedsiębiorców

Firmowi klienci Banku BGŻ BNP Paribas posiadający dostęp do BiznesPl@net mogą korzystać z aplikacji Mobile BiznesPl@net. Funkcjonalność skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu.

czytaj więcej

BGŻ BNP Paribas w programie „Rodzina 500+”

Bank BGŻ BNP Paribas podpisał list intencyjny z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dotyczący składania wniosków w programie „Rodzina 500+”. – Jesteśmy Bankiem, który działa silnie lokalnie, jest blisko swoich klientów i oferuje im rozwiązania finansowe dopasowane do zmieniających się potrzeb. ...

czytaj więcej

W zmieniającym się świecie liczą się kobiety…

Niemalże co trzecie gospodarstwo prowadzone jest przez kobietę. Coraz częściej angażują się one w prowadzenie działalności rolniczej i chętnie zwiększają swoją wiedzę w tym zakresie. Właśnie z myślą o kobietach z obszarów wiejskich Bank BGŻ BNP Paribas wspólnie z Izbami Rolniczymi zainicjował program „Agro na Obcasach”. ...

czytaj więcej

Polacy jedzą mniej jaj niż sąsiedzi

Przeciętny polski konsument zjada około 160 sztuk jaj rocznie pod różnymi postaciami, a mieszkaniec krajów Europy Zachodniej blisko 240 sztuk. W Polsce rocznie produkuje się ponad 9 mld sztuk jaj konsumpcyjnych, z czego ok. 40 proc. trafia na rynki zagraniczne, głównie do Niemiec, Holandii, Włoch i Czech. ...

czytaj więcej

Święta wielkanocne będą niewiele droższe

– Ceny żywności na Wielkanoc w tym roku wzrosną bardzo nieznacznie, gdyż o ok. 1 proc. Jest to niewielka zmiana w stosunku do minionego roku, biorąc pod uwagę, że w ciągu ostatnich 5 lat przeciętnie na Wielkanoc żywność drożała z roku na rok po ok. 2 proc. – prognozuje Michał Koleśnikow, kierownik Zespołu Analiz Sektorowych i Rynków Rolnych w Banku BGŻ BNP Paribas. ...

czytaj więcej