Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Tour de Pologne: zwycięzca drugiego etapu na podium z Bankiem BGŻ

Niemiec Marcel Kittel z grupy Skil-Shimano był pierwszy na mecie dzisiejszego etapu 68. Tour de Pologne z Częstochowy do Dąbrowy Górniczej. Powtórzył w ten sposób swoje osiągnięcie z I etapu Wyścigu. Marcel Kittel wystartuje w jutrzejszym etapie prowadzącym z Będzina do Katowic w żółtej koszulce lidera Wyścigu. ...

czytaj więcej

Tour de Pologne: Kittel zwycięzcą I etapu

Zwycięzcą I etapu 68. Tour de Pologne z Pruszkowa do Warszawy został  Marcel Kittel z grupy Skil-Shimano.Bank BGŻ jest oficjalnym sponsorem premii "Zwycięzca Etapu". Z tego tytułu po każdym etapie przysługuje mu przywilej honorowania zwycięzcy  na podium. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ zaprasza do kibicowania kolarzom 68. Tour de Pologne

Już w najbliższą niedzielę, 31 lipca, rozpocznie się 68. edycja największej kolarskiej imprezy w Polsce – Tour de Pologne.  W pierwszym etapie kolarze wystartują spod BGŻ Areny w Pruszkowie i pojadą do Warszawy. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ - Kocham Muzykę

W lipcu odbywa się cykl  muzycznych wydarzeń wspieranych przez Fundację BGŻ. Na zaproszenie Fundacji BGŻ do Warszawy przyjechała  znakomita studencka orkiestra symfoniczna, Utrechtsch Studenten Concert (USConcert) ze swoim charytatywnym turneé. ...

czytaj więcej

100 000 fanów kocha rower czyli Bank BGŻ na Facebooku

Już ponad 100 000 fanów ma strona „Kocham Rower” uruchomiona jesienią ubiegłego roku na portalu społecznościowym Facebook. Żaden inny polski bank nie może pochwalić się takim wynikiem. Przykład działań Banku BGŻ pokazuje, że dobre zrozumienie social media i potrzeb ich użytkowników nie tylko pozwala stworzyć zaangażowaną społeczność, ale także znaleźć wśród nich klientów. ...

czytaj więcej

Kampania reklamowa rachunków dla małych firm Pakiet Biznes Lider

Trwa kampania reklamowa rachunków dla małych firm (Pakiet Biznes Lider). To już druga odsłona kampanii, która potrwa do 31 sierpnia 2011 r. i obejmie ogólnopolską kampanię prasową i internetową. Ponadto,  w regionalnych rozgłośniach radiowych będzie prezentowany 30 sek. ...

czytaj więcej

Bankowcy na start

Bank BGŻ jest sponsorem pierwszych Szosowych Mistrzostw Polski Bankowców po górskich trasach Beskidu Śląskiego. Patronat nad imprezą objął Związek Banków Polskich. Wyścig zostanie rozegrany 9 lipca w ramach 5. ...

czytaj więcej

Świętojańska Noc Rowerowa - rekord frekwencji

Aż  170 osób ukończyło tegoroczną Świętojańską Noc Rowerową, która odbyła się 21 czerwca w Warszawie i na Śląsku. Organizatorem akcji był Bank BGŻ  i sklepy partnerskie (Ski Team w Warszawie oraz Bikershop w Katowicach).Gra polegała na odwiedzeniu maksymalnej liczby punktów kontrolnych (głównie oddziałów Banku BGŻ). ...

czytaj więcej

Świętojańska Noc Rowerowa – czyli rowerowa gra miejska z rabatami

Dzisiaj fani dwóch kółek mogą przyłączyć się do Świętojańskiej Nocy Rowerowej – gry miejskiej organizowanej już po raz drugi w Warszawie i po raz pierwszy w Katowicach. Organizatorem zabawy jest Bank BGŻ, a głównymi partnerami sklepy sportowe Ski Team i Bikershop. ...

czytaj więcej