Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Fundacja BGŻ uczy bezpieczeństwa drogowego

Ponad 5000 gimnazjalistów z całej Polski przy wsparciu 90 Oddziałów Banku BGŻ, Policji oraz władz  będzie walczyło o stojaki rowerowe i tytuł najbezpieczniejszych miejsc w Polsce dla swoich miejscowości. ...

czytaj więcej

Wiewiórki Baśki z Banku BGŻ wyróżnione przez magazyn “Media&Marketing Polska”

Bank BGŻ został wyróżniony przez magazyn "Media & Marketing Polska" za kreację z udziałem wiewiórek. Zdaniem redakcyjnego jury Bank BGŻ swoimi kampaniami reklamowymi wywołał pozytywne skojarzenia, a wiewiórki podbiły serca widzów. ...

czytaj więcej

Pracownicy Banku BGŻ kochają rowery

10 maja w Banku BGŻ po raz czwarty odbyło się „Śniadanie rowerowe”  promujące korzystanie z roweru jako środka transportu w drodze do pracy.  W tym dniu blisko 100 pracowników przyjechało rano do Centrali Banku BGŻ rowerem. ...

czytaj więcej

Pożyczka z ratami bez wyrzeczeń w Banku BGŻ

W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a także prasa,  radio i Internet.W kampanii, w sposób przejrzysty i zrozumiały, Bank informuje o warunkach pożyczki. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ branżowym liderem Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Bank BGŻ został wyróżniony w prestiżowym Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Zajął pierwsze miejsce wśród spółek z sektora bankowości, finansów i ubezpieczeń. W klasyfikacji ogólnej znalazł się na 11 miejscu, awansując z 24 w 2012 roku. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ dba o bezpieczeństwo młodych rowerzystów

Już po raz drugi Fundacja BGŻ prowadzi program „Jeżdżę z Głową”. Program, skierowany do 5000 gimnazjalistów z niemal 100 miejscowości w całej Polsce, uczy takich wartości jak: odpowiedzialność, rozwaga i wzajemny szacunek na drodze. ...

czytaj więcej