Bank BGŻ, jako bank lokalnych społeczności, już po raz piąty zaangażował się we wsparcie prasy lokalnej poprzez sponsoring najbardziej prestiżowego na rynku konkursu dla gazet lokalnych „SGL Local Press 2012”. ...
Fanpage Kocham rower Banku BGŻ ma najwięcej fanów spośród wszystkich tego typu profili należących do instytucji finansowych. Został on wysoko oceniony za oryginalną koncepcję działań w mediach społecznościowych oraz spójność komunikacyjną.Takie wnioski wynikaja z raportu „Czy polskie banki są społecznościowe? Styczeń 2013” przygotowanego przez firmę consultingową Outbox Research....
Bank BGŻ wypłaci stypendia zwycięzcom konkursu „Wygraj stypendium”. Każdy z dziesięciu studentów otrzyma po 3 500 zł. ...
Autorski program stypendialny „Klasa BGŻ”, który w tym roku obchodzi swoje 10-lecie, zwyciężył w III edycji konkursu – „Dobre Stypendia 2012”. Od początku istnienia programu blisko 500 zdolnych absolwentów gimnazjów pochodzących z mniejszych miejscowości uzyskało dostęp do edukacji na najwyższym poziomie. ...
Bank BGŻ zdobył tytuł „Lider Filantropii 2012” w kategorii "finanse, bankowości i ubezpieczenia" w VI edycji ogólnopolskiego konkursu „Liderzy Filantropii". W 2011 roku Bank przekazał na cele społeczne największy odsetek dochodów przed opodatkowaniem. ...
W Banku BGŻ trwa kampania promocyjna konta dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do 31 października 2012 roku. ...