BGŻ rozpoczął kampanię reklamową Lokaty Szczerozłotowej, nawiązującej do najnowszej oferty banku, skierowanej dla klientów indywidualnych. – W przekazie reklamowym wykorzystaliśmy motyw poszukiwacza złota, który odnajduje współczesną alternatywę dla pożądanego od wieków metalu – wysokooprocentowaną Lokatę Szczerozłotową. ...
Do oferty Banku BGŻ została wprowadzona nowa trzymiesięczna lokata terminowa – Lokata Szczerozłotowa. Jej oprocentowanie, niezależnie od zdeponowanej kwoty, wynosi aż 6,7 proc. w skali roku. - Nasza propozycja skierowana jest do klientów, którzy są zainteresowani pewnym i wysokim zyskiem. ...
Zyskowne rozwiązania są dla nowoczesnych rolników – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ. Kampania dotyczy konta lokacyjnego AgroEskalacja, którego oprocentowanie wynosi do 7,1 proc. w skali roku. ...
Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku. W kampaniach komunikowane są następujące produkty: - atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku - jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych...
Rada i Zarząd Fundacji „Zdążyć z Pomocą”, zajmującej się terapią i rehabilitacją niepełnosprawnych dzieci cierpiących na dziecięce porażenie mózgowe i choroby pokrewne, przyznała Fundacji BGŻ wyróżnienie – Tablet „Czyniącym Dobro” - za wspieranie realizacji programów podjętych przez tę Fundację. ...
Fundacja BGŻ jest jednym z organizatorów III Wielkiego Happeningu dla Dzieci, który odbędzie się w najbliższą sobotę, 27 września w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. – „Fundacja BGŻ w szerokim zakresie wspiera innowacyjne przedsięwzięcia edukacyjne i artystyczne. ...