Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Lokata Szczerozłotowa w Banku. BGŻ Aż 6,7 proc. w skali roku

Do oferty Banku BGŻ została wprowadzona nowa trzymiesięczna lokata terminowa – Lokata Szczerozłotowa. Jej oprocentowanie, niezależnie od zdeponowanej kwoty, wynosi aż 6,7 proc. w skali roku. - Nasza propozycja skierowana jest do klientów, którzy są zainteresowani pewnym i wysokim zyskiem. ...

czytaj więcej

Nowa kampania reklamowa Banku BGŻ

Zyskowne rozwiązania są dla nowoczesnych rolników – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ. Kampania dotyczy konta lokacyjnego AgroEskalacja, którego oprocentowanie wynosi do 7,1 proc. w skali roku. ...

czytaj więcej

Dwie nowe kampanie reklamowe Banku BGŻ

Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku. W kampaniach komunikowane są następujące produkty: - atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku - jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych...

czytaj więcej

Tablet „Czyniącym dobro” dla Fundacji BGŻ

Rada i Zarząd Fundacji „Zdążyć z Pomocą”, zajmującej się terapią i rehabilitacją niepełnosprawnych dzieci cierpiących na dziecięce porażenie mózgowe i choroby pokrewne, przyznała Fundacji BGŻ wyróżnienie – Tablet „Czyniącym Dobro” - za wspieranie realizacji programów podjętych przez tę Fundację. ...

czytaj więcej

III Wielki Happening dla Dzieci

Fundacja BGŻ jest jednym z organizatorów III Wielkiego Happeningu dla Dzieci, który odbędzie się w najbliższą sobotę, 27 września w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. – „Fundacja BGŻ w szerokim zakresie wspiera innowacyjne przedsięwzięcia edukacyjne i artystyczne. ...

czytaj więcej

Kampania wizerunkowa Banku BGŻ. Pieniądze są dla ludzi

Bank BGŻ rozpoczął kampanię wizerunkową opartą na haśle „Pieniądze są dla ludzi”. - W kampanii pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby swoich klientów – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. ...

czytaj więcej