Firmy z branży rolno-spożywczej w okresie 2010-2015 zwiększyły udział wydatków na promocję swoich produktów z 1,2 do 3,4 proc. kosztów całkowitych. Najpopularniejszymi kanałami promocji są: uczestnictwo w targach i obecność w Internecie. ...
W Banku BGŻ BNP Paribas trwa akcja promocyjna „Konto z samochodem”, która skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów. Aby wziąć udział w promocji, obecni klienci posiadający konto osobiste wraz z kartą debetową powinni wypełnić specjalny formularz rejestracyjny. ...
Bank BGŻ BNP Paribas we współpracy z firmą Concordia Polska TUW rozpoczął jesienny sezon sprzedaży ubezpieczeń upraw rolnych. Nawet do 65 proc. składki ubezpieczeniowej może być dofinansowane z budżetu państwa.
43 proc. Polaków w wieku od 50 do 75 lat deklaruje, że regularnie używa urządzeń cyfrowych. Jest to aż dwukrotnie więcej niż średnia europejska. Internet uznawany jest za dobrą alternatywę dla telewizji, którą ogląda się w Polsce mniej niż w innych krajach. ...
Bank BGŻ BNP Paribas weźmie udział w XVIII Międzynarodowej Wystawie Rolniczej AGRO SHOW, która odbędzie się od 23 do 25 września 2016 r. w Bednarach k. Poznania. Jako lider w finansowaniu Agrobiznesu Bank BGŻ BNP Paribas od lat jest obecny na największym rolniczym wydarzeniu w Polsce. ...
Klienci Banku BGŻ BNP Paribas mogą już korzystać z przelewów natychmiastowych realizowanych w obsługiwanym przez KIR systemie Express Elixir. Dzięki tej usłudze, pieniądze wysłane z rachunku w jednym banku trafiają na rachunek odbiorcy w innym banku w czasie liczonym w sekundach.
Grupa Kapitałowa Banku BGŻ BNP Paribas opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2016 r. - zysk netto wyniósł 64,6 mln zł. Oznacza to wzrost o 46,8 mln zł w porównaniu z I poł. 2015 r.
W Banku BGŻ BNP Paribas rozpoczął się drugi etap kampanii promującej kredyt gotówkowy dla łowców okazji. Oprócz spotów telewizyjnych, uruchomiona została dedykowana strona internetowa. Użytkownicy znajdą tam sposoby na mądre zakupy i będą mogli sprawdzić, jakim są typem łowcy zakupowego.
W Banku BGŻ BNP Paribas wystartowała ogólnopolska kampania promująca kredyt gotówkowy dla łowców okazji. Działania reklamowe będą obejmować telewizję, radio, Internet oraz nośniki BTL. Najnowsza kampania Banku BGŻ BNP Paribas zachęca do skorzystania z oferty kredytu gotówkowego dla łowców okazji, z oprocentowaniem już od 4,99 proc. w skali roku oraz gwarancją niezmienności raty. ...