Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Szymon Mitoraj pokieruje Obszarem Strategii i Transformacji w Banku BNP Paribas

W Banku BNP Paribas w kwietniu podjęto decyzję o połączeniu Pionu Strategii i Analiz Rynkowych oraz Obszaru Transformacji w jeden obszar. Nowym Obszarem Strategii i Transformacji od 1 września zarządza Szymon Mitoraj, który objął rolę dyrektora wykonawczego. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas zaprasza agencje kreatywne do współpracy

Bank BNP Paribas ogłosił przetarg na wybór agencji do kompleksowego wsparcia w obszarze mediów społecznościowych. Przetarg jest otwarty – może w nim wziąć udział każdy podmiot spełniający wskazane wymagania. ...

czytaj więcej

Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska: 734 mln zysku netto w II kw. i rekordowe 1 475 mln w całym I półroczu 2025 r.

Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska zakończyła II kw. 2025 r. z solidnym wynikiem z działalności bankowej na poziomie 2,1 mld zł (-1,1% kw/kw, +23,6% r/r), m.in. dzięki utrzymaniu wysokiego dochodu pozaodsetkowego. ...

czytaj więcej

Trzy prestiżowe nagrody dla Banku BNP Paribas. The Digital Banker docenił innowacyjność rozwiązań dla MŚP i korporacji

Bank BNP Paribas zwyciężył w trzech kategoriach tegorocznego konkursu Global Transaction Banking Innovation Awards 2025, organizowanego przez prestiżowy tytuł The Digital Banker. Obszar Bankowości MŚP i Korporacyjnej banku został doceniony za nowatorskie podejście do usług walutowych, finansowania handlu oraz wykorzystania technologii w płatnościach. ...

czytaj więcej

Blisko 8,5 tysiąca godzin pracy na rzecz potrzebujących: Fundacja BNP Paribas podsumowuje półrocze

Fundacja BNP Paribas podsumowała kolejne półrocze i po raz kolejny potwierdziła ogromne zaangażowanie pracowników Grupy BNP Paribas w wolontariat — w ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku przepracowali oni ponad 8 tysięcy godzin, co odpowiada niemal 3,5 roku ciągłej pracy na rzecz innych (250 dni roboczych rocznie, 8 godzin pracy dziennie). ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas: dostępność produktów i usług to priorytet niezależnie od regulacji prawnych

Ustawa o dostępności produktów i usług właśnie weszła w życie, zobowiązując m.in. banki do zwracania większej uwagi na potrzeby osób ze szczególnymi potrzebami. Nowe przepisy potwierdzają słuszność strategii Banku BNP Paribas, który od lat jest jednym z liderów dostępności w kraju, z troską i empatią projektując nie tylko punkty fizycznego kontaktu z bankiem (centra Klienta),...

czytaj więcej