Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Globalny Raport Przedsiębiorczości BNP Paribas 2016

Raport opisuje zjawisko „Przedsiębiorców z pokolenia Millennium”, tj. nowej generacji przedsiębiorców w wieku poniżej 35 lat: Każdy z nich założył już średnio 7,7 spółki, podczas gdy w starszym pokoleniu osób urodzonych w okresie wyżu demograficznego wartość ta wynosi 3,5 Roczny obrót spółek prowadzonych przez przedstawicieli generacji Millenium jest średnio o 43% wyższy niż...

czytaj więcej

Polacy zmieniają swoje nawyki żywieniowe

Odżywiamy się zupełnie inaczej niż 15 lat temu. W koszykach z zakupami mamy o połowę mniej ziemniaków i pieczywa oraz blisko 40 proc. mniej mąki. Z mięs chętniej wybieramy drób, choć nadal najpopularniejsza jest wieprzowina. ...

czytaj więcej

2,9 proc. do 100 tys. zł na 4 miesięcznej lokacie z okazji 4 urodzin BGŻOptima

2,9 proc. do 100 tys. zł na 4 miesięcznej lokacie z okazji 4 urodzin BGŻOptima Dokładnie 4 lata temu, w listopadzie 2011 roku wystartował BGŻOptima – pierwszy w Polsce bank internetowy specjalizujący się wyłącznie w pomnażaniu oszczędności. ...

czytaj więcej

Wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Banku BGŻ BNP Paribas S.A. za III kwartały 2015 r.

Grupa Kapitałowa Banku BGŻ BNP Paribas opublikowała wyniki finansowe za III kwartały 2015 r. W pierwszych 9 miesiącach tego roku zysk netto Grupy wyniósł 58,2 mln zł. Wynik ten jest obciążony kosztami integracji Banku BGŻ i BNP Paribas Banku Polska w wysokości 171,2 mln zł. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczyna sezon świąteczny w bankach

W najnowszej kampanii reklamowej Bank BGŻ BNP Paribas promuje kredyt gotówkowy, który daje możliwość uzyskania zwrotu 20 proc. zapłaconych odsetek.Spot reklamowy promujący kredyt przygotowany jest w świątecznej konwencji. ...

czytaj więcej

Oddziały Banku BGŻ BNP Paribas z ledową wizualizacją zewnętrzną

Od początku listopada wszystkie placówki Banku BGŻ BNP Paribas mają ledowe oświetlenie zewnętrzne. Bank zastosował to rozwiązanie jako pierwszy w Grupie BNP Paribas. Działanie wpisuje się w strategię CSR Grupy BNP Paribas, która oparta jest na czterech filarach odpowiedzialności: gospodarczej, społecznej, obywatelskiej i środowiskowej. ...

czytaj więcej