Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Fundacja BGŻ uczy bezpieczeństwa drogowego

Ponad 5000 gimnazjalistów z całej Polski przy wsparciu 90 Oddziałów Banku BGŻ, Policji oraz władz  będzie walczyło o stojaki rowerowe i tytuł najbezpieczniejszych miejsc w Polsce dla swoich miejscowości. ...

czytaj więcej

Rusza kampania prasowa Bankowości Prywatnej BNP Paribas

W swojej najnowszej kampanii reklamowej bank BNP Paribas promuje różnorodne rozwiązania Bankowości Prywatnej, w tym m.in. kompleksowe wsparcie w zarządzaniu majątkiem...  

czytaj więcej

Prosta Lokata – nowy produkt oszczędnościowy w BNP Paribas Banku

BNP Paribas Bank rozszerzył właśnie swoją ofertę oszczędnościową o nowy produkt. Prosta Lokata gwarantuje promocyjne oprocentowanie w wysokości 4 proc... 

czytaj więcej

Wiewiórki Baśki z Banku BGŻ wyróżnione przez magazyn “Media&Marketing Polska”

Bank BGŻ został wyróżniony przez magazyn "Media & Marketing Polska" za kreację z udziałem wiewiórek. Zdaniem redakcyjnego jury Bank BGŻ swoimi kampaniami reklamowymi wywołał pozytywne skojarzenia, a wiewiórki podbiły serca widzów. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ i SGGW razem dla edukacji

Bank BGŻ podpisał  porozumienie o współpracy ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Współpraca obejmie działania z zakresu edukacji oraz wspólnych przedsięwzięć naukowo-badawczych.  Wybór uczelni nie był przypadkowy.  Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego jest najstarszą rolniczą szkołą wyższą w Polsce i czwartą tego typu uczelnią w Europie. ...

czytaj więcej

Generacja Young Bank Forces – program stażowy banku BNP Paribas

BNP Paribas Bank Polska SA rozpoczął rekrutację do kolejnej edycji programu stażowego Generacja Young Bank Forces... 

czytaj więcej