Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

„Dzień Przedsiębiorczości” w Banku BGŻ

Bank BGŻ po raz piąty przyłączył się do programu “Dzień Przedsiębiorczości” organizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Honorowym patronem jest Prezydent RP, a w Radzie Fundacji zasiada Prezes Banku BGŻ Jacek Bartkiewicz. ...

czytaj więcej

Nowy szef IT w Fortis Banku

Od marca Fortis Bank ma nowego dyrektora Pionu Technologii i Systemów Informatycznych 

czytaj więcej

Bliźniaczki reklamują konto lokacyjne Eskalacja

Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową konta lokacyjnego Eskalacja. Potrwa ona od dziś, tj. 25 marca do 20 kwietnia 2008 roku. Kreacja opiera się na przekazie ukazującym bliźniaczki, znane z kampanii reklamowej kont osobistych, które są na pozór takie same, ale mają różne osobowości. ...

czytaj więcej

Wyższe oprocentowanie konta lokacyjnego Eskalacja. Nawet do 5,25 proc. w skali roku

Od dziś, tj. 25 marca 2008 roku, Bank BGŻ podwyższa oprocentowanie konta Eskalacja dla klientów indywidualnych i rolników otrzymujących dopłaty obszarowe z Unii Europejskiej. Oprocentowanie Eskalacji uzależnione jest od wartości ulokowanych środków. ...

czytaj więcej

Nagroda Gazety Bankowej dla Banku BGŻ za wdrożenie systemu MPC

Bank BGŻ otrzymał nagrodę główną w kategorii systemy "back-office" w konkursie Gazety Bankowej "Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2007”. Nagroda została przyznana za wdrożenie systemu MPC (Management Planning & Control). ...

czytaj więcej

Kampania reklamująca pakiety dla przedsiębiorców

Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż pakietów dla przedsiębiorców. Potrwa ona do 13 kwietnia 2008 roku i obejmie prasę, radio, telewizję, oraz portale internetowe. - Kampania Pakietów Firma Plan1, Firma Plan2 oraz Firma Plan3 jest trzecią dużą kampanią medialną prezentującą usługi Banku BGŻ dla segmentu MSP - powiedziała Maria Kudelska Dyrektor Zarządzający...

czytaj więcej