Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Bank BNP Paribas wspiera sezon filmowych festiwali. Przyznano nagrodę dla twórczyń, a mapa wydarzeń rozszerza się o kolejne kulturalne spotkanie

10 dni intensywnych przeżyć, 183 projekcje, 100 unikalnych filmów i 280 niezapomnianych wydarzeń – tak można podsumować zakończony właśnie 17. Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Mastercard OFF Camera w Krakowie. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”

Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu zachęcenia dzieci w wieku od 7 do 15 lat do udziału w programie oraz towarzyszącym mu szkolnym konkursie, bank zaprosił do współpracy młodzieżowego youtubera Janka Dąbrowskiego. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas: majówka 2024 tańsza niż przed rokiem?

Według szacunków analityków Banku BNP Paribas Polacy mogą zapłacić za majówkowe zakupy mniej niż rok temu – choć to zależy od doboru produktów w koszyku. Pieczywo, burgery i steki będą droższe, za to tańszy będzie kurczak. ...

czytaj więcej

Badanie Banku BNP Paribas: co trzecia firma w Polsce zainwestowała w zrównoważony rozwój. Przedsiębiorców do zmian motywuje prawo i presja rynku, rzadziej troska o środowisko

Jedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój, a kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach, wynika z badania Banku BNP Paribas przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. ...

czytaj więcej

Polska gospodarka przyśpiesza – czynniki wpływające na skalę ożywienia gospodarczego w latach 2024-25

Polska gospodarka wchodzi w fazę dynamicznego ożywienia aktywności – oceniają ekonomiści Banku BNP Paribas, zdaniem których Produkt Krajowy Brutto Polski zwiększy się o 4% zarówno w tym, jak i w przyszłym roku. ...

czytaj więcej

W trosce o nasze rzeki: rusza akcja #WPŁYWOWI

W tegoroczny Dzień Ziemi wystartuje akcja #WPŁYWOWI: innowacyjny spławik i aplikacja sprawią, że każdy będzie mógł łatwo i szybko zadbać o polskie rzeki i jeziora poprzez sprawdzenie ich czystości. Pomysł powstał we współpracy Banku BNP Paribas z agencjami Havas Creative Network i Publicis Worldwide Poland, przy wsparciu merytorycznym Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas dba o to, żeby Klient wszystko rozumiał. Otrzymał certyfikat prostej polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego

Klienci Banku BNP Paribas nie muszą czytać listów tej instytucji ze słownikiem w dłoni. Bank otrzymał certyfikat prostej polszczyzny, który potwierdza, że język listów dołączanych do kart płatniczych jest prosty i przyjazny dla odbiorców. ...

czytaj więcej

Sztuczna inteligencja w mgnieniu oka przeczesuje zasoby wiedzy Banku BNP Paribas. GENiusz znacząco usprawnił pracę

W Banku BNP Paribas realizowane jest pilotażowe wdrożenie generatywnej sztucznej inteligencji. Pracownicy banku z obszarów: bankowości detalicznej i korporacyjnej, ESG, cyberbezpieczeństwa, operacji, compliance oraz HR na co dzień korzystają już z chatbota GENiusz. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas rozpozna oszusta po tym, w jaki sposób trzyma w dłoni smartfona

Z początkiem kwietnia Bank BNP Paribas uruchomił innowacyjne rozwiązanie zabezpieczające Klientów przed oszustami. Dzięki ochronie behawioralnej bank rozpozna teraz, kiedy z aplikacji mobilnej GOmobile zacznie korzystać ktoś inny niż właściciel konta. ...

czytaj więcej