Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Bank BGŻ partnerem programu „Akcjonariat Obywatelski"

Biuro Maklerskie Banku BGŻ jest jednym z organizatorów spotkań w ramach drugiej odsłony kampanii edukacyjnej "Akcjonariat Obywatelski. Inwestuj świadomie”. Ogólnopolski program edukacyjny Ministerstwa Skarbu Państwa jest skierowany do indywidualnych inwestorów giełdowych oraz do tych, którzy dopiero chcą rozpocząć inwestowanie na giełdzie. ...

czytaj więcej

Lokata Inwestycyjna Euro/Złoty II w Banku BGŻ

W Banku BGŻ rozpoczęła się  subskrypcja rocznej Lokaty Inwestycyjnej Euro/Złoty II. Oprocentowanie produktu uzależnione jest od zachowania kursu EUR/PLN w okresie od 25 września 2012 r. do 25 września  2013 r. Subskrypcja potrwa do 24 września 2012 r. ...

czytaj więcej

Kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Banku BGŻ

W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej. W kampanii Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje bardzo tanią, a przez to jedną z najlepszych na rynku pożyczek gotówkowych. Kampania potrwa do końca września. ...

czytaj więcej

Pożyczka gotówkowa bez prowizji w Banku BGŻ

W Banku BGŻ  trwa promocja pożyczki gotówkowej, która polega na tym, że  Bank nie pobiera prowizji za jej udzielenie,  a oprocentowanie zostało obniżone do 13 proc. Oferta dotyczy osób, które do 28 września złożą wniosek o jej udzielenie w dowolnym oddziale. ...

czytaj więcej

Nowa lokata promocyjna w Banku BGŻ

Od 1 sierpnia  w ofercie Banku BGŻ dostępna jest Lokata Zwycięska. Lokata przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, którzy zdeponują w Banku BGŻ nowe środki. ...

czytaj więcej

Tytuł „Dobra Marka 2012” dla Konta z premią Banku BGŻ

Konto osobiste z premią Banku BGŻ zdobyło tytuł „Dobra Marka 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii Konto Osobiste.Redakcja „Forum Biznesu” - dodatku w „Dzienniku Gazecie Prawnej” pod patronatem IFiS Polskiej Akademii Nauk przeprowadziła badania i analizy których przedmiotem  była m.in. rozpoznawalność marki, pozycja na rynku, jakość produktów, zaufanie konsumentów, a także siła marki. ...

czytaj więcej