Karta kredytowa MasterCard Banku BGŻ zwyciężyła w rankingu kart kredytowych przygotowanym przez portal finansowy Bankier.pl. Z przeprowadzonej analizy oferty 30 banków wynika, że karta Banku BGŻ jest najlepsza. ...
W tegorocznej XIII edycji konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” Bank BGŻ otrzymał Wyróżnienie Honorowe wraz z Platynową Statuetką oraz Godłem Promocyjnym Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców z 5 Złotymi Gwiazdami. ...
Do oferty Banku BGŻ została wprowadzona nowa czteromiesięczna lokata terminowa - Lokata Radosna. Oprocentowanie środków zgromadzonych na lokacie jest niezależne od zdeponowanej kwoty i wynosi 5% w skali roku. ...
26 stycznia rozpoczyna się subskrypcja dwuletniej lokaty inwestycyjnej Złoty Zysk. Oprocentowanie uzależnione jest od kształtowania się ceny złota wyrażonej w postaci wartości indeksu GOLDLNPM (The London Gold Market Fixing Limited PM). ...
Konto z Podwyżką Banku BGŻ już po raz drugi zwyciężyło w rankingu kont osobistych przygotowanym przez portal finansowy Money.pl. Specjaliści portalu bardzo szczegółowo przeanalizowali 110 kont osobistych z oferty 33 banków i ocenili je uwzględniając 41 różnych kryteriów. ...
W ramach świadczenia usług faktoringowych, Bank BGŻ wykupił w 2011 roku ponad 109 tys. faktur o łącznej wartości 2,6 mld zł. Porównując z poprzednim rokiem, kiedy to wartość obrotów wyniosła 1,8 mld zł., Bank BGŻ osiągnął dynamikę na poziomie 45 proc. ...
Bank BGŻ usprawnił proces podejmowania decyzji kredytowej oraz uprościł dokumentację wymaganą do złożenia wniosku o kredyt hipoteczny. W efekcie czas oczekiwania na decyzję, od momentu złożenia kompletnego wniosku kredytowego do jej wydania, wynosi 7 dni. ...
Pod adresem www.bgzoptima.pl wystartował dziś pierwszy w Polsce bank internetowy specjalizujący się wyłącznie w oszczędzaniu. BGŻOptima będzie działał według modelu direct. Jako jedyny Bank na polskim rynku umożliwia zawarcie umowy przez SMS. ...
„Niezły kąsek”- kampania reklamowa pożyczki gotówkowej 14 listopada rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca sprzedaż pożyczki gotówkowej oferowanej w Banku BGŻ na nowych zasadach. Kampania obejmuje ogólnopolskie media: telewizję, radio, prasę i Internet i potrwa do 15 grudnia 2011 r. – Pomysł kreatywny kampanii został stworzony w oparciu o strategię banku...