Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

„Klasa BGŻ” najlepszym programem stypendialnym w Polsce

Autorski program stypendialny „Klasa BGŻ”, który w tym roku obchodzi swoje 10-lecie, zwyciężył w III edycji konkursu – „Dobre Stypendia 2012”. Od początku istnienia programu blisko 500 zdolnych absolwentów gimnazjów pochodzących z mniejszych miejscowości uzyskało dostęp do edukacji na najwyższym poziomie. ...

czytaj więcej

Złoty Laur Klienta 2012 dla Banku BGŻ

Bank BGŻ został laureatem IX edycji plebiscytu Laur Klienta 2012 w kategorii Kredyty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.  W tej kategorii Bank został nagrodzony po raz trzeci.  Bank BGŻ zdobył najwięcej głosów konsumentów i tym samym został uznany za jedną z najpopularniejszych i najchętniej polecanych marek tej edycji. ...

czytaj więcej

Tytuł „Lider Filantropii 2012” dla Banku BGŻ

Bank BGŻ zdobył tytuł „Lider Filantropii 2012”  w kategorii  "finanse, bankowości i ubezpieczenia" w VI edycji ogólnopolskiego konkursu „Liderzy Filantropii". W 2011 roku Bank przekazał na cele społeczne  największy odsetek dochodów przed opodatkowaniem. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ jest Bankiem na Medal

Bank BGŻ znalazł się w czołówce rankingu „Bank na medal” przygotowanego przez „Wprost” i „Bloomberg Businessweek” w oparciu o wyniki badań Vision SecretClient. ...

czytaj więcej

NWZ Banku BGŻ

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Banku BGŻ uchwaliło podwyższenie kapitału zakładowego poprzez emisję akcji serii G o wartości nominalnej 1 zł, każda po cenie emisyjnej 62,50 zł. ...

czytaj więcej

Tytuł „Dobra Marka 2012” dla Konta z premią Banku BGŻ

Konto osobiste z premią Banku BGŻ zdobyło tytuł „Dobra Marka 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii Konto Osobiste.Redakcja „Forum Biznesu” - dodatku w „Dzienniku Gazecie Prawnej” pod patronatem IFiS Polskiej Akademii Nauk przeprowadziła badania i analizy których przedmiotem  była m.in. rozpoznawalność marki, pozycja na rynku, jakość produktów, zaufanie konsumentów, a także siła marki. ...

czytaj więcej