Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Fundacja BGŻ i Fundacja SYNAPSIS razem dla autyzmu

25 maja 2013 roku odbył się „Rajd na Autyzm”, który organizowany jest od 7 lat przez Fundację SYNAPSIS. Dzięki niemal 1000 rowerzystom, Fundacji SYNAPSIS udało się uzyskać od partnerów Rajdu niemal 130 tys. zł na rzecz indywidualnej terapii osób autystycznych. ...

czytaj więcej

Fundacja BGŻ uczy bezpieczeństwa drogowego

Ponad 5000 gimnazjalistów z całej Polski przy wsparciu 90 Oddziałów Banku BGŻ, Policji oraz władz  będzie walczyło o stojaki rowerowe i tytuł najbezpieczniejszych miejsc w Polsce dla swoich miejscowości. ...

czytaj więcej

Wiewiórki Baśki z Banku BGŻ wyróżnione przez magazyn “Media&Marketing Polska”

Bank BGŻ został wyróżniony przez magazyn "Media & Marketing Polska" za kreację z udziałem wiewiórek. Zdaniem redakcyjnego jury Bank BGŻ swoimi kampaniami reklamowymi wywołał pozytywne skojarzenia, a wiewiórki podbiły serca widzów. ...

czytaj więcej

Pracownicy Banku BGŻ kochają rowery

10 maja w Banku BGŻ po raz czwarty odbyło się „Śniadanie rowerowe”  promujące korzystanie z roweru jako środka transportu w drodze do pracy.  W tym dniu blisko 100 pracowników przyjechało rano do Centrali Banku BGŻ rowerem. ...

czytaj więcej

Pożyczka z ratami bez wyrzeczeń w Banku BGŻ

W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a także prasa,  radio i Internet.W kampanii, w sposób przejrzysty i zrozumiały, Bank informuje o warunkach pożyczki. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ branżowym liderem Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Bank BGŻ został wyróżniony w prestiżowym Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Zajął pierwsze miejsce wśród spółek z sektora bankowości, finansów i ubezpieczeń. W klasyfikacji ogólnej znalazł się na 11 miejscu, awansując z 24 w 2012 roku. ...

czytaj więcej