Już po raz drugi Fundacja BGŻ prowadzi program „Jeżdżę z Głową”. Program, skierowany do 5000 gimnazjalistów z niemal 100 miejscowości w całej Polsce, uczy takich wartości jak: odpowiedzialność, rozwaga i wzajemny szacunek na drodze. ...
Inicjatywy Banku BGŻ z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu zostały wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w 11. edycji raportu pt. "Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki". ...
Fundacja BGŻ dołączyła do grona partnerów wspierających Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego. Fundacja kontynuuje zaangażowanie społeczne Banku BGŻ, który od lat promuje rowerze bezpieczeństwo na drodze. ...
W trwających obecnie kampaniach reklamowych Bank BGŻ zachęca do otwarcia najlepszego na rynku konta osobistego z premią oraz do skorzystania z atrakcyjnej pożyczki gotówkowej. Reklamy obu produktów widoczne są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz lokalnych gazetach i stacjach radiowych. ...
Bank BGŻ, jako bank lokalnych społeczności, już po raz piąty zaangażował się we wsparcie prasy lokalnej poprzez sponsoring najbardziej prestiżowego na rynku konkursu dla gazet lokalnych „SGL Local Press 2012”. ...
Fanpage Kocham rower Banku BGŻ ma najwięcej fanów spośród wszystkich tego typu profili należących do instytucji finansowych. Został on wysoko oceniony za oryginalną koncepcję działań w mediach społecznościowych oraz spójność komunikacyjną.Takie wnioski wynikaja z raportu „Czy polskie banki są społecznościowe? Styczeń 2013” przygotowanego przez firmę consultingową Outbox Research....