Bank BGŻ po raz szósty przyłączył się do programu “Dzień Przedsiębiorczości” organizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Bank jest partnerem projektu od pierwszej edycji, zawsze plasując się w czołówce firm przyjmujących najwięcej uczniów! W roku 2008 zaangażowanie Banku doceniła Kancelaria Prezydenta RP przyznając wyróżnienie „za wspieranie przedsiębiorczych...
6 kwietnia, Bank BGŻ rozpoczął nową kampanię reklamową, skierowaną do rolników. Do otwierania rachunków w Banku BGŻ zachęca hasło „Darmowe konto na dopłaty bezpośrednie”. – Warunkiem koniecznym do skorzystania z oferty, jest wskazanie przez rolników w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, konta Banku BGŻ jako właściwego, na które wpłyną środki pochodzące z dopłat bezpośrednich. ...
Od 1 kwietnia, Bank BGŻ uczestniczy w loterii promocyjnej „Wakacyjne nagrody z kartą Visa” organizowanej przez Visa Europe. Promocja potrwa do 30 czerwca 2009 r. W loterii mogą wziąć udział wszyscy klienci banku, którzy w okresie promocji dokonają co najmniej jednej krajowej transakcji bezgotówkowej kartą Visa i zarejestrują ją nie później niż do 12 lipca 2009 r. do godz. 24.00,...
Klienci wyróżnili Bank BGŻ Godłem „Jakość Obsługi 2008” w kategorii Banki w ogólnopolskim Programie „Jakość Obsługi”. - Z dużą radością przyjęliśmy wiadomość o przyznanym nam wyróżnieniu. Szczególnie cieszy nas fakt, że decyzję o przyznaniu Bankowi BGŻ Godła „Jakość Obsługi 2008” zdecydowali nasi Klienci. ...
25 marca, w dniu inauguracji Mistrzostw Świata w kolarstwie torowym, Bank BGŻ zainicjował akcję charytatywną „Kręćmy na Olimp”. Dochód z przedsięwzięcia zasilił konto Stowarzyszenia Niepełnosprawnych Olimpijczyków „Olimp” zrzeszającego niepełnosprawnych kolarzy. ...
Młodzież z 14 województw będzie mieć możliwość uczenia się w Klasach BGŻ w roku szkolnym 2009/2010. Projekt realizowany jest obecnie w czterech szkołach średnich w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie. ...
BGŻ rozpoczął kampanię reklamową Lokaty Szczerozłotowej, nawiązującej do najnowszej oferty banku, skierowanej dla klientów indywidualnych. – W przekazie reklamowym wykorzystaliśmy motyw poszukiwacza złota, który odnajduje współczesną alternatywę dla pożądanego od wieków metalu – wysokooprocentowaną Lokatę Szczerozłotową. ...
Do oferty Banku BGŻ została wprowadzona nowa trzymiesięczna lokata terminowa – Lokata Szczerozłotowa. Jej oprocentowanie, niezależnie od zdeponowanej kwoty, wynosi aż 6,7 proc. w skali roku. - Nasza propozycja skierowana jest do klientów, którzy są zainteresowani pewnym i wysokim zyskiem. ...
Zyskowne rozwiązania są dla nowoczesnych rolników – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ. Kampania dotyczy konta lokacyjnego AgroEskalacja, którego oprocentowanie wynosi do 7,1 proc. w skali roku. ...