Każdy, kto choć raz wyruszył w podróż poza granice Polski z pewnością zdaje sobie sprawę, że połączenie z Internetem, zwłaszcza w odległych zakątkach świata, może być bardzo trudne lub wiązać się z wysokimi kosztami. ...
Infoshare to jedna z największych konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej, skoncentrowana na technologii, nowych mediach i startupach. W jednym miejscu spotyka się ok. 300 przedstawicieli startupów z całego świata, 200 cenionych w branży prelegentów oraz 150 Inwestorów, w tym BNP Paribas. ...
Majówkowy grill może być ostatnią okazją na zakup taniego mięsa. W ostatnich tygodniach obserwowaliśmy dynamiczny wzrost cen skupu żywca wieprzowego i drobiowego. W połowie kwietnia cena skupu żywca wieprzowego w Polsce była o ponad 40%, a mięsa drobiowego o 4,2% wyższa niż na koniec 2018 r. – takie wnioski wynikają z analizy ekspertów Banku BNP Paribas. ...
250 projekcji w kinach studyjnych, na dachach kamienic, w kinie na barce rzecznej i na Bulwarach Wiślanych i 400 gości z całego świata – 12. Mastercard OFF CAMERA, święto kina niezależnego potrwa do 5 maja. ...
250 projekcji w kinach studyjnych, na dachach kamienic, w kinie na barce rzecznej i na Bulwarach Wiślanych i 400 gości z całego świata – 12. Mastercard OFF CAMERA, święto kina niezależnego, zaczyna się już 26 kwietnia w Krakowie. ...
Bank BNP Paribas otrzymał statuetkę Złotego Bankiera w kategorii Kredyt hipoteczny. Wyróżnienie zostało przyznane przez ekspertów Bankier.pl na podstawie ankiet dostarczonych przez bank, zawierających szczegółowe dane na temat oferowanych produktów finansowych. ...
Nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas i jej flagowy produkt „Konto Otwarte na Ciebie”, w ramach tzw. codziennego bankowania (ang. daily banking) trafia w realne potrzeby klientów, zapewniając im atrakcyjne usługi i jeszcze większą wygodę korzystania. ...
Nowa kampania wprowadza pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” oraz nowe produkty banku. Po raz kolejny konsekwentnie Bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne w ramach kampanii wizerunkowej startują 8 kwietnia br. i na początek obejmą Internet oraz social media. ...
W wyniku przeprowadzonego przetargu Bank BNP Paribas wybrał agencję Publicis Lion jako agencję wiodącą, odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji Banku i towarzyszącym jej produktom zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz Opus B jako agencję wspierającą odpowiedzialną za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych. ...