Choć Dom Handlowym „Sezam” zniknął już z centrum Warszawy, Bank BGŻ BNP Paribas chce go przywrócić na mapę warszawskich wydarzeń kulturalnych i otwiera szeroko drzwi przed mieszkańcami. W ramach nowej kampanii #DOCENIAJnieoceniaj Bank zaprasza na spotkanie z blogerami: Bartkiem Olszewskim – warszawskibiegacz.pl oraz Kasią Gorlo – runtheworld.pl, którzy opowiedzą m.in. jak docenienie...
Pozytywne słowa mogą motywować do działania ale do realizacji marzeń i planów często potrzebne są również pieniądze. W ramach kampanii #DOCENIAJnieoceniaj, Bank BGŻ BNP Paribas wspiera swoich klientów i oferuje kredyt gotówkowy z oprocentowaniem 4,4 proc. w skali roku. ...
BNP Paribas Wealth Management w Polsce został wyróżniony w prestiżowym, corocznym konkursie, nagrodą wiodącego, globalnego magazynu finansowego Euromoney za najlepszą jakość świadczonych usług bankowości prywatnej w Polsce. ...
#DOCENIAJnieoceniaj – pod takim hasłem wystartowała nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak niezwykle istotna jest siła pozytywnego wpływu, nasze codzienne wsparcie i docenianie innych w dążeniu do realizacji ich pasji i marzeń. ...
Bank BGŻ BNP Paribas otwiera szeroko drzwi przed mieszkańcami Warszawy i zaprasza na wieczory literackie w nowym oddziale Banku, zlokalizowanym w dawnym Domu Handlowym Sezam przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. ...
Na początku lutego w Krakowie blisko 10 drużyn reprezentujących wiodących światowych producentów systemów EDR (Endpoint Detection and Response) stanęło do walki z poważnym zagrożeniem. Każda z nich musiała zmierzyć się z takim samym wyzwaniem - złośliwym oprogramowaniem, które potencjalnie może zainfekować środowisko informatyczne Banku. ...
Wpłacając środki na Lokatę Bezkompromisową w BGŻOptima, można zyskać 2,7 proc. w skali roku. Lokata jest sześciomiesięczna, ale jeśli pieniądze zostaną wycofane wcześniej, będzie wypłacony również wypracowany w tym czasie zysk, proporcjonalny do czasu trwania lokaty. ...
Aż 96 proc. Polaków deklaruje, że konsumuje pizzę, z czego 70 proc. spożywa ją w domu (według badań przeprowadzonych przez Instytut Badań Pollster). Głównie jest to pizza zamawiana w restauracji, z dowozem do miejsca zamieszkania. ...
Bank BGŻ BNP Paribas wspólnie z platformą zakupową shumee.pl wdrożył ekosystem e-commercowo-finansowy, który zaspokaja potrzeby zakupowe i finansowe klientów oraz zapewnia unikalną ofertę zakupów w atrakcyjnej cenie. Klienci Banku BGŻ BNP Paribas mogą kupować taniej na platformie shumee.pl, wybierając spośród tysięcy produktów we wszystkich kategoriach zakupowych. ...