Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał wyróżnienie w branżowym konkursie Power of Content Marketing Awards! Jury Konkursu, złożone ze specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej, po raz kolejny nagrodziło projekt Banku „AgroKurier – magazyn nowoczesnego rolnika” w kategorii: content marketing – rolnictwo i pokrewne, doceniając magazyn za stworzenie sposobu na pokazanie rolnictwa...
Bank BGŻ BNP Paribas oraz firma konsultingowa Grant Thornton organizują cykl spotkań eksperckich, skierowanych do przedsiębiorców. Podczas warsztatów poruszane będą zagadnienia związane z nowym rodzajem płatności tzw. split payment. ...
Już po raz czwarty Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał Srebrny Listek CSR POLITYKI – jako jedna z organizacji odznaczających się konsekwentnymi działaniami z zakresu zrównoważonego rozwoju. Wyróżnienie przyznaje redakcja tygodnika Polityka wspólnie z firmą doradczą Deloitte. ...
Bank BGŻ BNP Paribas wspiera ekspansję zagraniczną polskich firm. W kwietniu rozpoczęła się pierwsza edycja Programu Handlu Zagranicznego, czyli seria spotkań organizowanych z partnerami programu: Bisnode Polska i KUKE S.A. Wiosenna edycja poświęcona będzie rynkom azjatyckim, a jedno z kolejnych spotkań odbędzie się 29 maja w Krakowie. – Coraz więcej polskich firm ma międzynarodowe...
Od 28 maja do 3 czerwca trwa Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, który obejmie 900 aglomeracji i prawie 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas. Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu to najważniejszy moment kampanii, która zachęca lokalne społeczności do robienia zakupów i korzystania z usług, oferowanych przez małe firmy w regionie, a przedsiębiorców do przygotowania promocyjnej oferty dla swoich...
Bank BGŻ BNP Paribas wyznacza standardy w zakresie obsługi klientów z sektora agro, czego potwierdzeniem jest tytuł „Banku Najlepszego dla Rolnika” w rankingu przygotowywanym przez agencję konsultingową Martin & Jacob. ...
Bank BGŻ BNP Paribas wspiera ekspansję zagraniczną polskich firm. W kwietniu rozpoczęła się pierwsza edycja Programu Handlu Zagranicznego, czyli seria spotkań organizowanych z partnerami programu: Bisnode Polska i KUKE S.A. Wiosenna edycja poświęcona będzie rynkom azjatyckim, a jedno z kolejnych spotkań odbędzie się 24 maja w Lublinie. – Coraz więcej polskich firm ma międzynarodowe...
Pokolenie milenialsów uwielbia kupować i – co zaskakujące – wciąż preferuje zakupy w sklepach stacjonarnych – pokazują najnowsze badania L’Observatoire Cetelem BNP Paribas Personal Finance. 59 proc. Polaków między 18 a 35 rokiem życia uważa, że zakupy to przyjemność - to więcej niż europejska średnia (57 proc.) Największymi entuzjastami zakupów są Włosi (73 proc. młodych uważa...
BGŻ BNP Paribas, jako pierwszy Bank w Polsce, zaprezentował „Kodeks Współpracy ze Startupami” – zmiany ułatwiające współpracę Banku z młodymi firmami. Od dziś startupy, które będą chciały wdrożyć swoje rozwiązania w Banku, zgodnie z wprowadzonym „Kodeksem”, zrobią to znacznie szybciej i sprawniej we współpracy z ekspertami z Banku i pod opieką dedykowanego opiekuna. ...