Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Generacja Young Bank Forces – program stażowy banku BNP Paribas

BNP Paribas Bank Polska SA rozpoczął rekrutację do kolejnej edycji programu stażowego Generacja Young Bank Forces... 

czytaj więcej

Polacy chcą wydawać pieniądze

Lubimy wydawać pieniądze, a nasz apetyt na realizację celów nie słabnie. Chcemy wyjeżdżać na wakacje, planujemy remont łazienki, zmianę samochodu na nowy... 

czytaj więcej

Bankowość mobilna dostępna dla klientów BNP Paribas

Bank BNP Paribas udostępnił właśnie Mobile Pl@net – aplikację umożliwiającą korzystanie z usług bankowości internetowej w smartfonach... 

czytaj więcej

Po sukcesie WiborProfit – WiborProfit 2L i 3L w ofercie BNP Paribas Banku

Od 2 kwietnia w ofercie BNP Paribas Banku Polska dostępne będą dwa nowe produkty strukturyzowane... 

czytaj więcej

BNP Paribas zaprasza na Davis Cup w Zielonej Górze

BNP Paribas zaprasza na kolejne rozgrywki o Puchar Davisa, tym razem do Zielonej Góry... 

czytaj więcej

Polacy chcą zmieniać życie na lepsze. I potrzebują na to pieniędzy

Aż 83 proc. Polaków zmienia lub chciałoby zmienić swoje życie na lepsze. Większość z nas ma w związku z tym konkretne plany – pokazuje najnowsze badanie BNP Paribas Banku Polska... 

czytaj więcej

Wyniki finansowe Grupy Kapitałowej BNP Paribas Banku Polska SA za rok 2012

Rok 2012 Grupa kapitałowa BNP Paribas Banku Polska SA zamknęła skonsolidowanym zyskiem przed opodatkowaniem w wysokości 54 mln zł i wynikiem z działalności bankowej na poziomie 816 mln zł, czyli o 4 proc. wyższym niż w roku ubiegłym... 

czytaj więcej

Planowana nowa emisja akcji BNP Paribas Banku Polska SA

Wypełniając zobowiązanie podjęte wobec Komisji Nadzoru Finansowego, BNP Paribas Bank Polska SA rozpoczyna przygotowania do oferty publicznej akcji i planuje poddać pod głosowanie podczas Walnego Zgromadzenia następujące propozycje... 

czytaj więcej

BNP Paribas Bank zachęca do realizacji planów w nowej kampanii reklamowej

Ponad 40 proc. z nas chciałoby zmienić swoje życie na lepsze, ale nie ma na to środków – wynika z badania o jakości życia Polaków przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie BNP Paribas... 

czytaj więcej