Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Bank BGŻ BNP Paribas kolejny raz zdobył tytuł „Banku Najlepszego dla Rolnika”

Bank BGŻ BNP Paribas wyznacza standardy w zakresie obsługi klientów z sektora agro, czego potwierdzeniem jest tytuł „Banku Najlepszego dla Rolnika” w rankingu przygotowywanym przez agencję konsultingową Martin & Jacob. ...

czytaj więcej

Programu Handlu Zagranicznego Banku BGŻ BNP Paribas już dziś w Lublinie

Bank BGŻ BNP Paribas wspiera ekspansję zagraniczną polskich firm. W kwietniu rozpoczęła się pierwsza edycja Programu Handlu Zagranicznego, czyli seria spotkań organizowanych z partnerami programu: Bisnode Polska i KUKE S.A. Wiosenna edycja poświęcona będzie rynkom azjatyckim, a jedno z kolejnych spotkań odbędzie się 24 maja w Lublinie.    – Coraz więcej polskich firm ma międzynarodowe...

czytaj więcej

Europejscy milenialsi cenią sobie zakupy w sklepach stacjonarnych – najnowsze badanie L’Observatoire Cetelem BNP Paribas Personal Finance

Pokolenie milenialsów uwielbia kupować i – co zaskakujące – wciąż preferuje zakupy w sklepach stacjonarnych – pokazują najnowsze badania L’Observatoire Cetelem BNP Paribas Personal Finance. 59 proc. Polaków między 18 a 35 rokiem życia uważa, że zakupy to przyjemność - to więcej niż europejska średnia (57 proc.) Największymi entuzjastami zakupów są Włosi (73 proc. młodych uważa...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas udostępnia „Kodeks Współpracy ze Startupami”

BGŻ BNP Paribas, jako pierwszy Bank w Polsce, zaprezentował „Kodeks Współpracy ze Startupami” – zmiany ułatwiające współpracę Banku z młodymi firmami. Od dziś startupy, które będą chciały wdrożyć swoje rozwiązania w Banku, zgodnie z wprowadzonym „Kodeksem”, zrobią to znacznie szybciej i sprawniej we współpracy z ekspertami z Banku i pod opieką dedykowanego opiekuna. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas ogłasza strategię na lata 2018-2021

Bank BGŻ BNP Paribas ogłasza nową strategię „Fast Forward”, której głównym założeniem jest koncentracja na kliencie, transformacja cyfrowa produktów, usług i procesów, co przyspieszy rozwój i przyczyni się do zwiększenia rentowności. ...

czytaj więcej

Grupa BGŻ BNP Paribas w I kw. 2018 r. ponad dwukrotnie zwiększyła zysk netto

Grupa Kapitałowa Banku BGŻ BNP Paribas S.A. w I kw. 2018 r. wypracowała 85,5 mln zł zysku netto, czyli ponad dwa razy więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. Na wzrost zysku złożyły się przede wszystkim niższe koszty oraz dużo niższe saldo odpisów z tytułu utraty wartości aktywów finansowych. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas poszuka startupów na infoShare

Bank BGŻ BNP Paribas sukcesywnie poszukuje startupów, które mogą dostarczyć najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych i tym samym wzbogacić ofertę dla klientów. Eksperci Banku ponownie spotkają się z obiecującymi startupami w ramach tzw. Office Hours, które tym razem odbędą się 22-23 maja w Gdańsku, podczas jednej z najlepszych konferencji technologicznych w kraju – infoShare. ...

czytaj więcej

Bank BGŻ BNP Paribas troszczy się o środowisko i „załącza” polskie miasta

W ramach zaplanowanej na dwa ostatnie weekendy maja akcji „Załączmy nasze miasta”, pracownicy Banku BGŻ BNP Paribas będą w Warszawie i Krakowie siać łąki kwietne. Dbałość o środowisko to jeden ze strategicznych kierunków społecznej odpowiedzialności biznesu Banku, w ramach której między innymi wprowadzane są rozwiązania pozwalające na oszczędzanie energii elektrycznej, czy minimalizowanie...

czytaj więcej

Zakupy nie muszą nas tyle kosztować – nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową Konta Optymalnego, skierowaną do nowych klientów, które gwarantuje zerowe opłaty za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach Banku i Planet Cash. W ramach promocji „Zakupy z kontem” nowi posiadacze rachunku mogą liczyć na bon o wartości 150 zł na zakupy do wybranej sieci sklepów. ...

czytaj więcej