Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Aktualizacja komunikatu Banku BGŻ BNP Paribas dot. systemów informatycznych

Szanowni Państwo, w miniony weekend w Banku BGŻ BNP Paribas zostały ujednolicone bankowe systemy informatyczne. Obecnie trwa ich stabilizacja i występują przejściowe problemy techniczne. Oznacza to, że mogą pojawić się czasowe utrudnienia w kasowej obsłudze klientów  w placówkach (wpłaty i wypłaty) oraz chwilowe problemy związane z zalogowaniem do bankowości elektronicznej. ...

czytaj więcej

Wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Banku BGŻ BNP Paribas S.A. za III kwartały 2016 r.

Zysk netto Grupy za 9 miesięcy 2016 roku wyniósł 74,9 mln zł, o 16,6 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Istotny wpływ na osiągnięte wyniki miały m.in. procesy połączeniowe, które właśnie wkraczają w fazę finalizacji.  „Dokładnie dziś, 10 listopada, rozpoczyna się najważniejszy moment integracji.

czytaj więcej

Ograniczony dostęp do bankowości elektronicznej w BGŻ BNP Paribas

Jutro, tj. 10 listopada, oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zostaną zamknięte o godz. 14.00, a bankowość elektroniczna  i telefoniczna, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych  zostanie wyłączona o godz. 18.00.

czytaj więcej

Europa zajada się polską gęsiną

Hodowla piskląt gęsich od stycznia do sierpnia 2016 roku wyniosła 8 mln sztuk. Było to o 9 proc. więcej niż w takim samym okresie ubiegłego roku oraz o blisko jedną trzecią więcej niż średnio w latach 2011-2015 – wynika z danych GUS. ...

czytaj więcej

Ujednolicona bankowość elektroniczna w BGŻ BNP Paribas

Podczas listopadowego, długiego weekendu (10-14.XI.2016 r.) Bank BGŻ BNP Paribas ujednolici systemy informatyczne. Dotychczasowa bankowość elektroniczna eBGŻ zostanie zastąpiona systemem Pl@net, który umożliwi m.in. dostęp do aplikacji mobilnej wszystkim klientom.

czytaj więcej

Polska żywność aktywnie promowana w Internecie

Firmy z branży rolno-spożywczej w okresie 2010-2015 zwiększyły udział wydatków na promocję swoich produktów z 1,2 do 3,4 proc. kosztów całkowitych. Najpopularniejszymi kanałami promocji są: uczestnictwo w targach i obecność w Internecie. ...

czytaj więcej