Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Polacy chcą wydawać pieniądze

Lubimy wydawać pieniądze, a nasz apetyt na realizację celów nie słabnie. Chcemy wyjeżdżać na wakacje, planujemy remont łazienki, zmianę samochodu na nowy... 

czytaj więcej

Wyniki Banku BGŻ po I kwartale 2013 roku

W pierwszym kwartale 2013 roku zysk netto Grupy Banku BGŻ wyniósł 29,5 mln zł wobec 40,5 mln zł rok wcześniej. Najistotniejszy wpływ na wynik miały głębsze niż oczekiwano obniżki stóp procentowych NBP, które przełożyły się na niższe marże odsetkowe na depozytach. Bank BGŻ osiągnął dobre wyniki w zakresie wzrostu liczby klientów oraz wolumenów biznesowych. ...

czytaj więcej

Agrokonferencja Banku BGŻ w Lublinie

„Strategiczne wybory firm sektora rolno-spożywczego  w okresie spowolnienia gospodarczego” – to temat lokalnej Agrokonferencji Banku BGŻ, która odbędzie się 17 maja w Lublinie.Bank BGŻ organizuje cykl Agrokonferencji, których celem jest umożliwienie spotkania i merytorycznej dyskusji środowisk biznesowych. ...

czytaj więcej

Pracownicy Banku BGŻ kochają rowery

10 maja w Banku BGŻ po raz czwarty odbyło się „Śniadanie rowerowe”  promujące korzystanie z roweru jako środka transportu w drodze do pracy.  W tym dniu blisko 100 pracowników przyjechało rano do Centrali Banku BGŻ rowerem. ...

czytaj więcej

Bankowość mobilna dostępna dla klientów BNP Paribas

Bank BNP Paribas udostępnił właśnie Mobile Pl@net – aplikację umożliwiającą korzystanie z usług bankowości internetowej w smartfonach... 

czytaj więcej

Pożyczka z ratami bez wyrzeczeń w Banku BGŻ

W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a także prasa,  radio i Internet.W kampanii, w sposób przejrzysty i zrozumiały, Bank informuje o warunkach pożyczki. ...

czytaj więcej