Za 73 tys. akcji Dominet Banku, Fortis Bank SA/NV otrzyma pośrednio ponad 5 mln akcji emisji...
Bank BGŻ według stanu na koniec października 2008 roku prowadził 137 tysięcy kont lokacyjnych Eskalacja. To ponad 2,5 razy więcej niż w końcu października 2007 roku, kiedy to liczba kont oszczędnościowych wynosiła 51 tysięcy. ...
Dzięki współpracy Fortis Foundation Polska z Habitat for Humanity Poland...
Bank BGŻ rozpoczął dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Obie kampanie potrwają do 14 grudnia 2008 roku. W kampaniach komunikowane są następujące produkty: - atrakcyjnie oprocentowane konto lokacyjne Eskalacja, na którym klient zyskuje nawet do 7proc. w skali roku - jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych...
Bank BGŻ wprowadził do swojej oferty nowy produkt: „Pożyczkę Tu i Teraz”, która może być przeznaczona na dowolny cel. „Pożyczkę Tu i Teraz” klient otrzymuje podczas jednej wizyty w Banku. – Jest to jeden z najłatwiej dostępnych i najszybciej udzielanych kredytów na rynku. ...
W kontekście opublikowanego dzisiaj raportu na temat kondycji grupy Fortis...