Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Kampania wizerunkowa Banku BGŻ. Pieniądze są dla ludzi

Bank BGŻ rozpoczął kampanię wizerunkową opartą na haśle „Pieniądze są dla ludzi”. - W kampanii pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby swoich klientów – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. ...

czytaj więcej

Darmowe bankomaty dla klientów Fortisu

Klienci Fortis Banku od 15 września br. będą mogli bez opłat korzystać z bankomatów... 

czytaj więcej

Ponad 35 tysięcy kredytów dla studentów

Bank BGŻ w ciągu ostatnich 9 lat udzielił 35 tys. 398 kredytów studenckich z dopłatami z Funduszu Pożyczek i Kredytów Studenckich (FPiKS). Łączna wartość tych kredytów to ponad 280 milionów zł. – Z kredytów najczęściej korzystają studenci pierwszych lat. ...

czytaj więcej

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk targowych Banku BGŻ na Międzynarodowych Targach Poznańskich

We wrześniu i na początku października br. Bank BGŻ będzie uczestniczył w dwóch imprezach targowych branży rolniczej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Podczas jesiennych spotkań zaprezentujemy bogatą ofertę z zakresu produktów i usług, w tym kilka nowości, dla agrobiznesu. ...

czytaj więcej

Początek roku szkolnego w „Klasach BGŻ”

Dziś 156 uczniów, uczestników projektu „Klasa BGŻ”, rozpoczyna naukę w renomowanych liceach Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz – po raz pierwszy – Krakowa. W tym gronie 25 osób to pierwszoklasiści, a 62 to przyszłoroczni maturzyści. ...

czytaj więcej

Kredyty popularne wśród MŚP

Najpopularniejszym produktem wśród małych i średnich firm... 

czytaj więcej