Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Więcej na polisie lokacyjnej w Fortisie

Fortis Bank podnosi oprocentowanie polisy lokacyjnej CzystyZysk... 

czytaj więcej

Zmiany w Radzie Nadzorczej Fortis Banku

Obradujące dzisiaj Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Fortis Banku Polska... 

czytaj więcej

„Laur Klienta 2008” dla Banku BGŻ

Banku BGŻ zajął drugie miejsce w konkursie „Laur Klienta 2008” – w kategorii „Kredyty dla małych i średnich przedsiębiorstw”. – Mali i średni przedsiębiorcy coraz częściej oczekują od banków wsparcia w realizacji rozwoju biznesu. ...

czytaj więcej

III Wielki Happening dla Dzieci

Fundacja BGŻ jest jednym z organizatorów III Wielkiego Happeningu dla Dzieci, który odbędzie się w najbliższą sobotę, 27 września w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. – „Fundacja BGŻ w szerokim zakresie wspiera innowacyjne przedsięwzięcia edukacyjne i artystyczne. ...

czytaj więcej

Wspólny projekt TPD i Fortisu

W całej Polsce ruszają projekty skierowane do podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci... 

czytaj więcej

Kampania wizerunkowa Banku BGŻ. Pieniądze są dla ludzi

Bank BGŻ rozpoczął kampanię wizerunkową opartą na haśle „Pieniądze są dla ludzi”. - W kampanii pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby swoich klientów – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. ...

czytaj więcej