Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Fortis Banku Polska SA

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Fortis Banku Polska zdecydowało o podwyższeniu kapitału zakładowego Banku w drodze emisji akcji 

czytaj więcej

Wyniki finansowe Banku BGŻ po trzech kwartałach 2006

W okresie od początku stycznia do końca września 2006 roku Bank BGŻ, wg nieaudytowanych danych, osiągnął zysk netto w wysokości 105,5 mln zł, a zysk brutto 108 mln zł. – W 2006 roku z kwartału na kwartał obserwujemy stopniową poprawę wyników banku, w tym przede wszystkim wyniku z tytułu odsetek oraz prowizji – powiedział prezes Banku BGŻ Jacek Bartkiewicz. ...

czytaj więcej

COBRA w Krakowie

W Krakowie, za sprawą grupy Fortis powstaje kolejne centrum usług wspólnych 

czytaj więcej

Bank BGŻ laureatem konkursu Mecenas Kultury 2006.

Bank BGŻ został laureatem konkursu Mecenas Kultury 2006. Bank został wyróżniony w kategorii sponsor za wsparcie wystawy „Tadeusz Kantor. Interior imaginacji” w Zachęcie Narodowej Galerii Sztuki. To już 6 edycja konkursu, a przyznawane w nim nagrody są najwyższym wyróżnieniem dla firm, instytucji i osób prywatnych znacząco wspierających działania w obszarze kultury. ...

czytaj więcej

Wyniki sprzedaży kredytów mieszkaniowych po trzech kwartałach 2006

Od stycznia do końca września 2006 roku Bank BGŻ udzielił kredytów mieszkaniowych o wartości 932 mln zł. W takim samym okresie 2005 roku było to niemal pięciokrotnie mniej – 203 mln zł. Zadłużenie klientów z tytułu takich kredytów w końcu III kwartału wyniosło 1 mld 353 mln zł, wobec 523 mln zł rok wcześniej. ...

czytaj więcej

Kampania reklamowa produktów Banku BGŻ dla segmentu MSP

Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż produktów dla segmentu MSP, ze szczególnym naciskiem położonym na kredyt Ekspres Linia. Kampania obejmująca prasę, radio i telewizję potrwa od 7 października do 13 listopada 2006 roku. ...

czytaj więcej