Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

W poszukiwaniu nowych rozwiązań technologicznych - Bank BNP Paribas i Huge Thing rozpoczynają nabór do akceleratora

Czy sztuczna inteligencja sprawi, że proces otwierania konta stanie się łatwiejszy? A może pomoże lepiej zrozumieć emocje, które towarzyszą Klientom podczas rozmów z doradcami? Bank BNP Paribas wspólnie z Huge Thing uruchamia rekrutację do programu akceleracyjnego Booster Industry Test. ...

czytaj więcej

Od kieszonkowego po wolontariat: nowa odsłona Misji Edukacja

„Misja Edukacja” wraca we wrześniu z nową energią! Program Banku BNP Paribas, który od kilku lat wprowadza uczniów szkół podstawowych w świat finansów, w roku szkolnym 2025/2026 startuje w rozszerzonej formule. ...

czytaj więcej

Po żniwach fokus na finanse

Plony w tym roku są wyższe niż w 2024 r., ale nie w każdym przypadku przełoży się to na lepsze dochody rolników. Kiedy kończą się żniwa – nadchodzi czas podsumowań rolniczych, planów na kolejny rok i rozdysponowania zarobków. ...

czytaj więcej

Transakcje na uprawnieniach do emisji CO2 dostępne dla Klientów korporacyjnych w Banku BNP Paribas

Od 20 lat funkcjonuje mechanizm obligujący emitentów gazów cieplarnianych do raportowania, a następnie nabywania i umarzania uprawnień do emisji CO2. Celem tych działań jest m.in. ograniczenie emisji gazów cieplarnianych. ...

czytaj więcej

Platforma mamGO w placówkach Banku BNP Paribas. Od teraz wybór formy finansowania auta jest możliwy nie tylko online, ale również w oddziałach banku.

Jeszcze niedawno samochód oznaczał duży wydatek i wieloletnie zobowiązanie – kredyt, leasing, obowiązek dbania o serwis, ubezpieczenie i naprawy. Dziś coraz więcej osób podchodzi do auta tak, jak do usługi, którą można elastycznie dopasować do własnych potrzeb. ...

czytaj więcej

,,To musi być miłość” – wystartowała kampania Banku BNP Paribas z Kartą Pupil w roli głównej

Mimo że budzą nas o piątej rano, zabierają buty i zajmują pół łóżka. A my i tak robimy wszystko, by było im jak najlepiej. Właśnie ta bezwarunkowa relacja opiekunów ze zwierzętami stała się inspiracją do kampanii Banku BNP Paribas „To musi być miłość”. ...

czytaj więcej