Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży – nowy projekt dla branży finansowej

Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to projekt zainicjowany przez instytucje finansowe, a jego gospodarzem jest Federacja Konsumentów. Powstał by podnosić i upowszechniać standardy etyczne w relacjach z klientem, edukować biznes i konsumentów, zwiększać zaufanie do branży finansowej oraz przeciwdziałać nieuczciwym praktykom. ...

czytaj więcej

Już w ten weekend Bank BNP Paribas ujednolici systemy informatyczne

Od 9 do 11 listopada 2019 r. Bank BNP Paribas przeprowadzi ostatni etap przejęcia podstawowej działalności Raiffeisen Bank Polska. Oznacza to, że wszystkie produkty i usługi klientów dawnego Raiffeisen Bank Polska, prowadzone w systemach bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnych zostaną przeniesione do docelowych systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnych Banku BNP Paribas. ...

czytaj więcej

Co łączy Bank BNP Paribas z jedną z największych niezależnych platform mediowych w Polsce? Ekologia!

BNP Paribas w ramach kampanii „Zmiany klimatu kosztują”, która wystartowała we wrześniu br.,nawiązał współpracę z platformą newonce.media. Bank zainspirował i wsparł redakcję wydawanego przez nią pisma newonce.paper w przejściu z dotychczasowego papieru magazynowego na certyfikowany eko-papier. Jako Bank Zielonych Zmian, we współpracy z redakcją newonce.paper, chcieliśmy zwrócić...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas ujednolici systemy informatyczne

W drugi weekend listopada (9-11.11) 2019 r. Bank BNP Paribas przeprowadzi ostatni etap przejęcia podstawowej działalności Raiffeisen Bank Polska. Proces ten będzie polegał na przeniesieniu obsługi wszystkich dotychczasowych produktów i usług, prowadzonych w systemach bankowości internetowej: Online, Online Biznes, Dealer, Broker oraz aplikacji mobilnych: Mobilny Portfel, Mobilny...

czytaj więcej

25 października to Światowy Dzień Makaronu. W Polsce, każdy z nas zjada go średnio 5 kg rocznie

Mimo, że wartość sprzedaży detalicznej makaronu była w 2018 r. w Polsce prawie ośmiokrotnie niższa niż u europejskiego lidera, czyli Włoch, to rynek ten stale rośnie. Przez ostatnie lata rozwijał się w tempie niecałych 2% rocznie osiągając w ubiegłym roku wartość 1130 mln zł. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas podkręca design i dodaje nowe funkcje w aplikacji mobilnej GOmobile

Pod koniec września tego roku aplikacji GOmobile, używało blisko 306 tys. osób, a 195 tys. korzystało z usług Banku wyłącznie z wykorzystaniem kanału mobilnego. Bank konsekwentnie pracuje nad udogodnieniami technicznymi, user experience i designem, tworząc przyjazny dla klienta ekosystem, dopasowując się do potrzeb klientów tak, by bankowość mobilna nie ustępowała funkcjonalnością internetowej. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas Sponsorem Głównym Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Już 4 listopada rozpocznie się tegoroczne Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Sponsorem Głównym dwudniowego wydarzenia jest Bank BNP Paribas. Przedstawiciele największych firm sektora spożywczego i handlowego oraz HoReCa spotkają się w ramach corocznego Forum już po raz dwunasty. ...

czytaj więcej

BNP Paribas przybliża inwestorom kraje arabskie

Jesienna edycja Programu Handlu Zagranicznego dotarła do półmetka. Przedstawiciele małych i średnich firm oraz większych przedsiębiorstw mieli już okazję zapoznać się ze specyfiką inwestowania we Francji, a ostatnio na bardziej egzotycznych rynkach krajów arabskich. ...

czytaj więcej

BNP Paribas wśród liderów zarządzania różnorodnością i promowania włączającej kultury organizacyjnej

Podczas gali konkursu „Raporty społeczne” na Giełdzie Papierów Wartościowych ogłoszone zostały wyniki pierwszego ratingu liderów zarządzania różnorodnością i promowania włączającej kultury organizacyjnej opracowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, koordynatora Karty Różnorodności w Polsce oraz Deloitte. ...

czytaj więcej