W 2018 r. w Polsce wyprodukowano 46,4 mln hektolitrów wód mineralnych i gazowanych niesłodzonych i niearomatyzowanych, czyli o ponad 18% więcej niż rok wcześniej i produkcja ta stanowiła 61% w całkowitej produkcji wód (wzrost udziału o 13 p. ...
Bank BGŻ BNP Paribas, w ramach kampanii #DOCENIAJnieoceniaj zaprasza na spotkanie z trenerem Markiem Dragoszem i kapitanem Przemkiem Świerczem z reprezentacji Polski Amp Futbol, którzy opowiedzą m.in. jak mimo trudności realizować marzenia. Spotkanie odbędzie się 20 marca o godz. 19:30 w oddziale Banku BGŻ BNP Paribas przy Marszałkowskiej w dawnym Sezamie. ...
Już 21 marca w Inowrocławiu odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu „Zainspiruj się!”. Jest ono elementem trwającej kampanii #DoceniajNieOceniaj, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważne jest wsparcie i docenianie innych w dążeniu do realizacji ich pasji i marzeń. ...
Bank BGŻ BNP Paribas po raz kolejny został wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi w badaniu konsumentów Polskiego Programu Jakości Obsługi. Gwiazda Jakości Obsługi to tytuł przyznawany przez najważniejsze jury – Klientów. ...
Zysk netto Grupy Kapitałowej Banku BGŻ BNP Paribas w 2018 r. wyniósł 360,4 mln zł i był wyższy o 28,8% r/r. Wynik zawiera efekt rozliczenia transakcji przejęcia działalności podstawowej Raiffeisen Bank Polska (RBPL) oraz koszty prowadzonej integracji. ...
Od piątku 8 marca w kioskach oraz na stronie internetowej Twojweekend.pl dostępny będzie ostatni w historii numer najbardziej znanego polskiego pisma erotycznego „Twój Weekend” – tym razem jako zupełne przeciwieństwo tego, czym magazyn był przez ostatnie 27 lat. ...
Bank BGŻ BNP Paribas po raz kolejny poszukuje startupów, które mogą dostarczyć najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, tym razem systemów do tworzenia i zarządzania modelami scoringowymi. – Szukamy rozwiązań, które mogłyby centralizować proces wyliczania scoringu aplikacyjnego i opcjonalnie behawioralnego w Banku. ...
Poczucie niedocenienia dotyczy aż 72 proc. kobiet i 69 proc. mężczyzn – wynika z badań przeprowadzonych przez IQS[1] na zlecenie Banku BGŻ BNP Paribas w ramach kampanii #Doceniaj NIEOceniaj. Jej celem jest zwrócenie uwagi na siłę pozytywnych słów, które mogą wspierać odważne plany, marzenia i zachęcać do działania. ...
W IV edycji rankingu Instytucja Roku prowadzonego przez portal Mojebankowanie.pl, Bank BGŻ BNP Paribas został uhonorowany statuetkami w dwóch kategoriach: Najlepsza jakość obsługi w placówce – klient detaliczny, Najlepsza infolinia dla firm. ...