Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Bank BGŻ BNP Paribas wspólnie z Autenti realizuje projekt paperless

Bank BGŻ BNP Paribas wdrożył wspólnie z firmą Autenti podpis elektroniczny usprawniający procesy kredytowe. Jest to już kolejne innowacyjne rozwiązanie, które Bank oferuje dzięki współpracy partnerskiej z młodymi spółkami technologicznymi. ...

czytaj więcej

Pracownicy Banku BGŻ BNP Paribas poprawiają jakość życia w lokalnych społecznościach

W tym roku aż 128 pracowników Banku w całej Polsce włączyło się w akcje, wybrane w konkursie grantowym na najlepsze projekty wolontariackie. Dzięki ich działaniom zrealizowano 27 własnych projektów skierowanych do społeczności lokalnych i podjęto współpracę z 27 organizacjami społecznymi. ...

czytaj więcej

Zysk netto Grupy BGŻ BNP Paribas za I pół. 2018 r. wyniósł 188,6 mln zł, a w samym II kw. 103 mln zł

Grupa Kapitałowa Banku BGŻ BNP Paribas S.A. w I pół. 2018 r. wypracowała 188,6 mln zł zysku netto, czyli o 56% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. W samym II kw. zysk wyniósł 103 mln zł, czyli o 27% więcej niż rok wcześniej i 21% więcej niż w I kw. ...

czytaj więcej

Szybki i wygodny sposób na zakup smartfona w sieci Play dzięki usłudze Raty BGŻ BNP Paribas

Raty BGŻ BNP Paribas to nowe rozwiązanie, umożliwiające zakup urządzeń, głównie telefonów, tabletów czy laptopów bez konieczności podpisywania umowy na usługi telekomunikacyjne, w systemie ratalnym  w salonach  Play. ...

czytaj więcej

Trwa głosowanie na Raport CSR Banku BGŻ BNP Paribas w konkursie na najlepsze Raporty Społeczne

Bank BGŻ BNP Paribas powalczy o nagrodę internautów w Konkursie Raporty Społeczne na najlepiej sporządzone analizy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Głosy można oddawać za pośrednictwem strony www.raportyspoleczne.pl do 17 września br. Gorąco zachęcamy do włączenia się w głosowanie! Raport CSR Banku prezentuje kompleksowo zarządzanie organizacją, uwzględniając oddziaływanie...

czytaj więcej

Deklaracje Polaków nie idą w parze z działaniem – najnowszy raport L’Observatoire Cetelem BNP Paribas Personal Finance

Polacy uważają, że są lojalni wobec marki samochodu, choć nie udowadniają tego w działaniu. 83 proc. z nich deklaruje, że jest wierna marce samochodu. Jednak obraz się zmienia, kiedy są pytani o to, czy auto, którym obecnie jeżdżą jest tej samej marki, co poprzednie. ...

czytaj więcej