Bank BGŻ oferuje swoim Klientom możliwość wypłat gotówki bez prowizji z 2319 bankomatów na terenie całej Polski. – Tak szeroka sieć bankomatów pozwala naszym klientom na bezpłatne pobieranie gotówki z praktycznie każdego miejsca w Polsce. ...
Bank BGŻ wprowadził zmiany w ofercie kredytów gotówkowych. - Podstawą zmian jest uproszczenie zasad przyznawania kredytów do kwoty 50.000 zł – powiedział Michał Glinka dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych w Banku BGŻ. ...
Do 15 maja 2008 roku w ofercie Banku BGŻ znajduje się kredyt na zakup akcji na rynku pierwotnym spółki Grupa Kościuszko „Polskie Jadło” S.A. Wysokość kredytu wynosi do 500 proc. wartości środków zgromadzonych na rachunku inwestycyjnym klienta. ...
Od 5 maja trwa subskrypcja Lokaty Inwestycyjnej BGŻ, opartej o kursy czterech walut wchodzących w skład koszyka: EUR/PLN, EUR/CZK, USD/TRY i USD/RUB. Udział każdej z czterech walut stanowi po 25 proc. Koszyk walut został wybrany spośród krajów regionu Europy Środkowo - Wschodniej jako obszaru najmniej podatnego w średnim okresie na negatywne konsekwencje kryzysu w gospodarce amerykańskiej. ...
20 klientów, którzy posiadali lub w okresie od początku czerwca do końca listopada 2007 roku otworzyli konto osobiste i aktywnie z niego korzystali otrzymało zestawy kina domowego. Losowanie nagród odbyło się dziś w centrali banku w obecności notariusza i komisji. ...
W pierwszym kwartale tego roku Bank BGŻ odnotował dynamiczny wzrost obrotów faktoringowych. Bank skupił 9863 faktury, a obroty wyniosły 379 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku był to wzrost odpowiednio o 64 % i 154 %. ...
Od dziś, tj. 25 marca 2008 roku, Bank BGŻ podwyższa oprocentowanie konta Eskalacja dla klientów indywidualnych i rolników otrzymujących dopłaty obszarowe z Unii Europejskiej. Oprocentowanie Eskalacji uzależnione jest od wartości ulokowanych środków. ...
Bank BGŻ rozpoczął kampanię reklamową konta lokacyjnego Eskalacja. Potrwa ona od dziś, tj. 25 marca do 20 kwietnia 2008 roku. Kreacja opiera się na przekazie ukazującym bliźniaczki, znane z kampanii reklamowej kont osobistych, które są na pozór takie same, ale mają różne osobowości. ...
Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż pakietów dla przedsiębiorców. Potrwa ona do 13 kwietnia 2008 roku i obejmie prasę, radio, telewizję, oraz portale internetowe. - Kampania Pakietów Firma Plan1, Firma Plan2 oraz Firma Plan3 jest trzecią dużą kampanią medialną prezentującą usługi Banku BGŻ dla segmentu MSP - powiedziała Maria Kudelska Dyrektor Zarządzający...