Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

BNP Paribas przyspiesza z transformacją i zachęca swoich pracowników do zmiany roli w organizacji. Rusza rekrutacja do Akademii Product Ownera w BNP Paribas.

W BNP Paribas coraz więcej produktów tworzonych jest w oparciu o metodyki zwinne. W związku z deficytem specjalistów z obszaru agile, bank zdecydował wyszkolić własnych. Akademia Product Ownera rusza już 5 września, a zgłosić może się każdy pracownik banku. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas oddaje władzę… w ręce użytkowników GOonline

Łatwość korzystania, pełna dostępność i najwyższe bezpieczeństwo – Bank BNP Paribas oddaje w ręce użytkowników GOonline - bankowość elektroniczną, mając na uwadze przede wszystkim „user experience”. GOonline przygotowana jest z myślą o wszystkich klientach, ich zróżnicowanej historii i potrzebach, umożliwiając na bieżąco zmiany zgodnie z ich oczekiwaniami. ...

czytaj więcej

Z Google do BNP Paribas. Magdalena Dziewguć członkiem Rady Nadzorczej Banku

Fintechy nie mają monopolu na innowacyjność. Banki coraz intensywniej zbroją się w kompetencje technologiczne. Zwyczajne Walne Zgromadzenie BNP Paribas powołało na niezależnego członka rady nadzorczej Banku Magdalenę Dziewguć, dyrektora w obszarze rozwoju biznesu dla Chmury Google w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. ...

czytaj więcej

Grand Prix Glass i Titanium Lion dla akcji "Ostatni Twój Weekend" na festiwalu Cannes Lion

21 czerwca 2019 roku zapisze się na długo w historii polskiej branży reklamowej. Kampania „Ostatni Twój Weekend” otrzymała Grand Prix w kategorii Glass oraz Titanium Lion na festiwalu Cannes Lions – najbardziej prestiżowym konkursie w branży reklamowej. ...

czytaj więcej

Dzieciaki do Rakiet: Bank BNP Paribas zachęca dzieci do gry w tenisa

Już po raz czwarty w ramach akcji Dzieciaki do Rakiet najmłodsi będą mogli poznać smak gry w tenisa. Latem odbędzie się cykl imprez w wakacyjnych kurortach. Jesienią zaś każda szkoła podstawowa będzie mogła wygrać sprzęt do gry w tenisa oraz szkolenia dla nauczycieli. ...

czytaj więcej

Ostatni "Twój Weekend" z Brązowym Lwem na festiwalu Cannes Lions

Kampania „Ostatni Twój Weekend” została nagrodzona Brązowym Lwem w kategorii Print&Publishing na festiwalu Cannes Lions – najbardziej prestiżowym konkursie w branży reklamowej. Akcja polegająca na kupnie najstarszego magazynu erotycznego w Polsce po to, żeby wydać ostatni numer i go zamknąć, była wspólną inicjatywą Banku BNP Paribas, agencji VMLY&R Wavemaker, Mastercard i portalu...

czytaj więcej