Bank BGŻ zamierza stać się bankiem pierwszego wyboru dla klientów detalicznych i firm. W 2012 roku chce zdobyć 140 tys. nowych klientów oraz znacząco zwiększyć sprzedaż kredytów hipotecznych i gotówkowych. ...
Znamy już listę 100 gimnazjów zakwalifikowanych do udziału w tegorocznej edycji autorskiego programu edukacyjnego Fundacji BGŻ „Jeżdżę z głową”. Już w marcu niemal 5000 uczniów z całej Polski rozpocznie zajęcia na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego. Sto szkół z całego kraju znalazło się w prestiżowym gronie placówek przyjętych do programu edukacyjnego Fundacji BGŻ „Jeżdżę z głową”. ...
1 marca rozpoczęła się rekrutacja do X edycji programu stypendialnego Fundacji BGŻ – „Klasa BGŻ”. O miejsce w programie mogą ubiegać się uczniowie szkół gimnazjalnych z miejscowości powiatowych i mniejszych, którzy bardzo dobrze się uczą, mają ponadprzeciętną motywację, a jednocześnie znajdują się w trudnej sytuacji materialnej. ...
Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowana w oparciu o nowe założenia. ...
Od lutego Fundacja BGŻ, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Komenda Główna Policji przy wsparciu Minister Edukacji Narodowej będą przekonywać rowerzystów z mniejszych miejscowości, że warto „jeździć z głową”. ...
Bank BGŻ uruchomił projekt „Stojak rowerowy w każdym mieście”. W I etapie projektu ufundował 188 stojaków rowerowych w 138 miastach w całej Polsce. ...