Bank zmieniającego się świata

Informacje dla mediów

Kategorie

Majówka ostatnią okazją na zakup taniego mięsa

Majówkowy grill może być ostatnią okazją na zakup taniego mięsa. W ostatnich tygodniach obserwowaliśmy dynamiczny wzrost cen skupu żywca wieprzowego i drobiowego. W połowie kwietnia cena skupu żywca wieprzowego w Polsce była o ponad 40%, a mięsa drobiowego o 4,2% wyższa niż na koniec 2018 r. – takie wnioski wynikają z analizy ekspertów Banku BNP Paribas. ...

czytaj więcej

Już 26 kwietnia w Krakowie rozpoczyna się Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA. Bank BNP Paribas jest strategicznym partnerem tego wydarzenia

250 projekcji w kinach studyjnych, na dachach kamienic, w kinie na barce rzecznej i na Bulwarach Wiślanych i 400 gości z całego świata – 12. Mastercard OFF CAMERA, święto kina niezależnego potrwa do 5 maja. ...

czytaj więcej

Bank BNP Paribas strategicznym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA

250 projekcji w kinach studyjnych, na dachach kamienic, w kinie na barce rzecznej i na Bulwarach Wiślanych i 400 gości z całego świata – 12. Mastercard OFF CAMERA, święto kina niezależnego, zaczyna się już 26 kwietnia w Krakowie. ...

czytaj więcej

Złoty Bankier dla Banku BNP Paribas

Bank BNP Paribas otrzymał statuetkę Złotego Bankiera w kategorii Kredyt hipoteczny. Wyróżnienie zostało przyznane przez ekspertów Bankier.pl na podstawie ankiet dostarczonych przez bank, zawierających szczegółowe dane na temat oferowanych produktów finansowych. ...

czytaj więcej

Codzienne bankowanie z „Kontem Otwartym na Ciebie” – wystartowała nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas

Nowa oferta produktowa Banku BNP Paribas i jej flagowy produkt „Konto Otwarte na Ciebie”, w ramach tzw. codziennego bankowania (ang. daily banking) trafia w realne potrzeby klientów, zapewniając im atrakcyjne usługi i jeszcze większą wygodę korzystania. ...

czytaj więcej

Kampania rebrandingowa Banku zmieniającego się świata BNP Paribas

Nowa kampania wprowadza pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” oraz nowe produkty banku. Po raz kolejny konsekwentnie Bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne w ramach kampanii wizerunkowej startują 8 kwietnia br. i na początek obejmą Internet oraz social media. ...

czytaj więcej